SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | E-biznisz | Olvas a felhasználói igényekben az eMAG


eMag: Olvas a felhasználói igényekben az eMAG
Országos | 2014-11-18 15:42 | Morpho Communications



Egyéves születésnapjához közeledve a hazai piacon, az eMAG webáruház új, meghatározó kategóriával bővítette kínálatát: a könyvek kategóriában már több mint 30 000 termék közül válogathatnak a vásárlók.

Az eMAG a következő hónapokban tovább bővíti az elérhető termékek és kategóriák körét, és többek között bútorokat, otthoni dekorációt, irodaszereket, sporteszközöket, ruházati cikkeket, és még sok más terméket is lehet majd vásárolni az online áruházban.

Az eNET piackutató júniusi felmérése szerint az idén már 3,4 millióan vásároltak a világhálón Magyarországon, a rendszeresen netezők fele pedig legalább negyedévente vesz valamit az interneten. A többség számítástechnikai eszközöket, könyveket, játékokat/ajándékokat, valamint ruházati termékeket.

Bár az elektronikus olvasmányok várhatóan egyre nagyobb szerepet kapnak az életünkben, a hagyományos könyveknek még korántsem áldozott le. Ezt a piackutató februári adatai is megerősítik: sokan (44%) az e-könyveknél hiányolják azt az illatot, azt a fogást, amit egy hagyományos könyv kézbevételekor tapasztalnak, és ha az ártól eltekintenek, a többség (közel 80%) inkább nyomtatott könyvet vásárolna e-könyv vagy épp hangoskönyv helyett. És bár már minden ötödik (21%) internetező felnőtt rendelkezik valamilyen típusú táblagéppel, a legkevésbé könyvek, újságok, dokumentumok olvasására használják az eszközt - derül ki augusztusi kutatásukból.
A könyv termékcsoport megjelenését az eMAG és a Líra szoros együttműködése tette lehetővé, melynek keretében a könyváruházlánc csatlakozott a Marketplace online piactérhez.

"Az eMAG magyarországi piacra lépésével új távlatok nyíltak a hazai online kereskedelemben, és ennek hatását egyre inkább érzékeljük a magyar könyvpiacon is. Célunk, hogy a Líra és az eMAG gyümölcsöző kapcsolatát innovációs téren is jobban elmélyítsük, amihez jó alapot szolgáltatnak a korábbi sikeres együttműködéseink" - mondta Deák Gyula István, a Líra Könyv Zrt. marketing igazgatója.

"Az elmúlt egy év sikerei és a magyar fogyasztók növekvő érdeklődése arra ösztönöz minket, hogy folyamatosan tovább bővítsük kínálatunkat. A könyv kategória után újabb termékkörök jelennek meg az eMAG oldalán, mint nemrég a háztartási nagygépek, hamarosan pedig az autófelszerelések, a ruházati cikkek, valamint a filmek és zenék. Nagy örömünkre szolgál, hogy a magyar felhasználóknak ilyen széles termékválasztékot kínálhatunk, minőségi szolgáltatásokkal kiegészítve, egy helyen" - mondta Iulian Stanciu, az eMAG vezérigazgatója.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!