|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | PR | MPRSZ díjátadó és kávéházi este
PR
mprsz | magyar public relations szövetség | sándor imre pr díj | mozsár | pr kommunikáció | dilong andrás
Magyar PR Szövetség: MPRSZ díjátadó és kávéházi este
Budapest | 2014-11-13 11:53 | Magyar PR Szövetség
November 25-én, soron következő kávéházi estjén adja át a Magyar Public Relations Szövetség az idei Sándor Imre PR-díjakat. Az MPRSZ idén harmadik alkalommal hirdette meg pályázatát a Sándor Imre PR-díj elnyeréséért - írja a szervezet közleménye. A Mozsár kávézóban megszervezett díjátadó szakmai programja keretében a PR-kommunikációban alkalmazott új technológiai eszközöket, valamint az ezekhez kapcsolódó módszereket bemutató előadások lesznek hallgathatók. A program elsősorban a hírnév menedzselése és védelme, a véleményvezérek azonosítása, a kommunikáció eredményességének mérése, valamint az ügyfelek elköteleződésének növelése vezértémák köré épül. Az előadásokat követő kerekasztal beszélgetésen a hallgatóságnak is lehetősége nyílik kérdések felvetésére, hozzászólásra a tárgyalt témákhoz. Az eseményen történő részvétel ingyenes, azonban regisztrációhoz kötött. A szakmai program keretében a következő előadásokra kerül sor: Dilong András - iMedia Sajtómegjelenések jogtiszta felhasználása, az iMedia új fejlesztéseinek és fejlesztési irányainak bemutatása, a kommunikáció hatékonyságára vonatkozó elemzések támogatása. Szekeres Péter - Neticle A social listeningben rejlő PR-lehetőségek: a Neticle ügyfélköréből vett példákon keresztül annak bemutatása, hogy miként alkalmazható reputációvédelmi és kommunikációs célokra az automatikus online véleménymérés. Andy Nemes - Antavo Annak bemutatása, hogy milyen módon lehet azonosítani a véleményvezéreket az Antavo Loyalty rendszerének segítségével, hogyan lehet kétirányú kapcsolatokat kialakítani a rajongókkal, és hogyan lehet növelni elköteleződésüket a cég felé. Demet Dagdelen - Maven7 A Maven7 a hálózatkutatás eredményeit hasznosítja az üzleti életben. Nagy mennyiségű online adat feldolgozásával és elemzésével olyan kérdéseket válaszol meg, mint például: Hogy néz ki egy adott online közösség struktúrája? Kik a véleményvezérek? Miről beszélnek? Hogyan függnek össze a különböző témák ezekben a közösségekben?
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
munkáltató | takarmány | pedagógus | Légzésfigyelő pulzoximéter | állásinterjú | Mol | kerítés | Jelenlét Ház | űrlap | pályakezdő | elkóborolt kutyák | Pesterzsébet | Rossmann | P&G | Pakisztán | Pampers | háztervezés | hajgyógyászat | home office | Máltai Szeretetszolgálat | dekoráció | DIGI | Gáz | Csorvási Gazdák
|
PARTNEREINK
|