SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | E-biznisz | A közösségi média a leghatékonyabb B2B csatorna


THEDRUM: A közösségi média a leghatékonyabb B2B csatorna
Külföld | 2014-09-11 10:21 | News4business.hu



A marketingesek több mint kétharmada (78%) véli úgy, hogy a közösségi média a leghatékonyabb terep a céges célközönségű kampányok számára - derül ki az Omobono kutatásából.

A megkérdezettek 38 százaléka mondta, hogy ha váratlan kiegészítést kapna marketing büdzséjéhez, akkor azt a közösségi felületeken költené el, míg 39 százalék appokra és optimalizálásra tapsolná el - derül ki a THEDRUM cikkéből. "A közösségi médián folyó üzletelés nagy utat tett meg rövid idő alatt, és az idei évben világosan látszik, hogy a B2B közösség is arra tart, amerre a fogyasztók" - nyilatkozta Francesca Brosan, az Omobono elnöke.

A kutatásból az is kiderült, hogy marketingesek mindössze 16 százaléka biztos abban, hogy a kampányokba fektetett pénzek megtérülnek. A minta 70 százaléka azt is megvallotta, hogy szakértői segítségre van szüksége a digitális döntések meghozatalához.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!