SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Twitteres ételautomata a Walkers-től


Marketing: Twitteres ételautomata a Walkers-től
Külföld | 2014-09-01 15:48 | News4business.hu



A chips-márka Twitterrel működő automatát helyezett ki 3 londoni buszmegállóba új kampánya, a "Do us a Flavour" keretében.

Az utcai reklámhadjárat az OMD UK, az AMV BBDO, a Talon valamint a Clear Channel közös munkája - áll a MARKETING-en. A rendhagyó installációk szeptember 11-ig üzemelnek. Egy szpot-sorozat is kíséri a projektet az elismert sportszakértővé váló korábbi válogatott labdarúgó Gary Lineker főszereplésével, aki az utca emberét buzdítja "csiripelésre" a kisfilmekben.

A januárban indult "Do us a Flavour" kampány célja a márka új termékeinek megismertetése a nagyközönséggel. Akkor számos új ízvariáns került ki a Walkers konyhájából, amelyekből mára 6 "döntős" maradt: steak fajita, curry-s csirke, bbq-sertés,ranch racoon,sajtos bab és ketchupos hot dog. Az automaták napi 260 csomag chips-re vannak kalibrálva.

A kampány arra is ösztökéli a fogyasztókat, hogy szavazzák meg az interneten kedvenc ízvariánsukat. A reklámhadjárat az online és a televíziós felületek mellett a rádión keresztül is zajlik.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!