|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Felelősség | Egyre fenntarthatóbb a Schneider Electric
FELELŐSSÉG
schneider electric | planet society barometer | bipbop | gilles vermot desroches | barometer pontszám
Schneider Electric: Egyre fenntarthatóbb a Schneider Electric
Külföld | 2014-08-18 14:02 | Morpho Communications
A vállalat bejelentette a 2014 második negyedéves fenntarthatósági eredményeit. A Schneider Electric a következő három évre vonatkozó ambiciózus fejlődési elkötelezettségét a Planet & Society Barometer rendszerben meghatározott 14, a fenntarthatóság három fő tényezőjére (emberek, bolygó, profit) kiterjedő mutató alapján méri - derül ki a szerkesztőségünkhöz eljuttatott sajtóközleményből. 2005 óta minden negyedévben napvilágra kerül a kulcsfontosságú eredményeket tartalmazó index, mely júniusban 8,85/10 pontra emelkedett, meghaladva az év végére előirányzott 8/10 pontos értéket. A csoport fenntarthatósági stratégiájának alapját az energiahatékonysági megoldások, a tiszta energia előállításának támogatása, a környezet tiszteletét és megóvását célzó fogyasztási szokások kialakítása, valamint a dinamikus vállalati felelősségvállalás jelentik. "A Planet & Society Barometer határozott célkitűzésekkel érzékelteti a fenntarthatóság fejlődését a Schneider Electricnél. Az elmúlt negyedév egyik legfontosabb eredménye, hogy mintegy 50 ezer fiatal vett részt energiagazdálkodási képzésben a társadalom legszegényebb rétegei számára energiaellátást biztosító BipBop programunk keretein belül. A kezdeti célt, hogy 10 ezer fiatal számára tegyük elérhetővé a képzést, már 2011-ben elértük, majd a 2012-2014-es időszakra kitűzött 30 ezer fős irányszámot 15 544-gyel túlléptük. Az elért eredmények arra ösztönöznek bennünket, hogy a 2015-ben induló új programban még magasabbra helyezzük a mércét" - mondta Gilles Vermot Desroches, a Schneider Electric fenntartható fejlődésért felelős alelnöke. 2014 második negyedévében 14-ből 13 mutató járult hozzá az összesített Barometer-pontszám emelkedéséhez, amelyek közül 6 az év végére tervezett célokat is meghaladta:
A Schneider Electric a 10. helyen végzett a Newsweek 2014-es, környezettudatos vállalatokat rangsoroló listáján. A magazin a lista összeállítása során együttműködött a kutatással és befektetési tanácsadással foglalkozó kanadai Corporate Knights Capital vállalattal, valamint civil szervezetek véleményformálóival, különböző szakemberekkel, és a számviteli szakma tagjaival. Az év folyamán a vállalatcsoport szintén a 10. helyet szerezte meg a Corporate Knights által összeállított, a világ 100 legfenntarthatóbb vállalatát tartalmazó listán. Továbbá az Ipreo SRI vezetői jelentés 2014. nyári kiadása szerint a Schneider Electric újfent a tőkéjében legmagasabb arányú SRI- (társadalmilag felelős befektetési) alappal rendelkező francia vállalatnak bizonyult.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
méz | dekoráció | emeletes ágy | építőipar | gyerekszoba | motor | Olaszország | E.ON | lámpa | sport | család | játékpiac | jégkorong | elektromos kerékpár | lakáskiadás | informatikai eszközök | grill | olasz divat | textíliák | Airbnb | Bridgestone Tatabánya | Fóliázás | coaching | terasz
|
PARTNEREINK
|