SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Önmagával reklámozzák a BMW i8-at


Pioneering Out-of-Home: Önmagával reklámozzák a BMW i8-at
Külföld | 2014-07-29 11:10 | News4business.hu



Az elkövetkező két hétben hat életnagyságú, 600 kilogramm súlyú replikával reklámozzák a német autómárka új hibrid sportautóját a londoni Cromwell Roadon.

A márka mind a hat reklámpanelt kibérelte a híres úton - írja a Pioneering Out-of-Home. A "háromdimenziós plakát" úgy van megvilágítva, hogy a mozgás illúzióját keltse. A replika alatt az "út" is 3D-sen van kidolgozva. A kampány a Vizeum és a Posterscope munkája.

"Mivel ez egy nagyon sajátságos modell, a hozzá fűződő kampánynak is egyedinek kell lennie. A Cromwell úti kihelyezés látványos és izgalmas" - nyilatkozta Nicolas Green, a BMW helyi marketing kommunikációs igazgatója.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!