|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | DM/Promóció | Iparági összefogás a spamek ellen
DM/PROMÓCIÓ
spamellenes világnap | direkt és interaktív marketing szövetség | freemail.citromail | email marketing tagozat
DIMSZ: Iparági összefogás a spamek ellen
Országos | 2014-06-24 11:19 | DIMSZ
A Spamellenes világnapon a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség, a Freemail és a Citromail közös projektet indít annak érdekében, hogy a fogyasztók kevesebb kéretlen üzenetet kapjanak. A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség E-mail marketing tagozata iparági összefogást kezdeményezett a spamek ellen - adta hírül a szervezet közleménye. A szövetség spamek elleni akciótervének részeként szeretné elérni, hogy a spamet küldő cégekkel szemben közösen lépjen fel a kommunikációs szektor és feketelistára kerüljenek azok a piaci szereplők, akik nem tartják tiszteletben a hatályos jogszabályokat és a fogyasztók visszajelzéseit. A közös akció alapja, hogy a DIMSZ által többkörös ellenőrzésen átment spameket mindkét nagy hazai szolgáltató feketelistára teszi. "A most létrejött együttműködés fontos része a spamek elleni tevékenységünknek - mondta el Huszics György, a DIMSZ elnöke. A Tisztelt Vásárló Program és az E-mail marketing tagozat összefogásának köszönhetően már nem csak bejelenteni és közzétenni tudjuk a kéretlen leveleket, hanem a bejelentések alapján blokkolni is. Szeretnénk azonban még átfogóbban kezelni a problémát, ezért a múlt héten a DM szövetségek világtalálkozóján kezdeményeztük, hogy nemzetközi együttműködés segítse az országhatáron túlról érkező spamek elleni fellépést." "A legnagyobb piaci részesedés hasonló mértékű felelősségvállalással jár. Ennek megfelelően a freemail.hu kiemelten fontosnak tartja, hogy védje a regisztráltak érdekeit és jelentős részt vállaljon a kéretlen és káros levelek elleni harcban. Azt gondoljuk, hogy ez iparági szinten kezelendő probléma, amelyben össze kell fogniuk az érintetteknek a versengés helyett, így örömmel csatlakoztunk a kezdeményezéshez" - nyilatkozta Tamás Péter, a freemail.hu senior termékmenedzsere. H. Nagy Fanni, a Sanoma e-mail és adatbázis marketingmenedzsere kiemelte, hogy a Citromailnél folyamatosan dolgoznak azon, hogy kivédjék a felhasználóik felé áramló spameket, ezért elkötelezetten vesznek részt az ehhez hasonló kezdeményezésekben. A felhasználói érdekeket szem előtt tartva céljuk nem csak az, hogy a kéretlen leveleket kiszűrjék, hanem az is, hogy hosszú távon a userek kizárólag olyan hirdetéseket kapjanak, melyek hasznosak számukra. A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség 2013-ban indította el Tisztelt Vásárló nevű programját, melynek keretében valósult meg a Spam kisokos, mely pontos útmutatást nyújt az elektronikus levelek helyes felépítésével, a technikai paraméterekkel kapcsolatban, de az is kiderül belőle, milyen következményei vannak annak, ha nem megfelelő forrásból vásárolunk adatbázist.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
utazás | Okostelefon | táp | Rhoda Scott | Bad Kleinkirchheim | szilveszter | Varnus Xaver | pezsgő | CV | kert | álláskeresés | Auchan | magyarok | Virsli | cafeteria | lemezhajlítás | karácsony | fenntartható önkormányzat | kutyák | fémipar | K&H | Palladio Orchestra | macskák | Magyar Vöröskereszt
|
PARTNEREINK
|