SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | DM/Promóció | Iparági összefogás a spamek ellen


DIMSZ: Iparági összefogás a spamek ellen
Országos | 2014-06-24 11:19 | DIMSZ



A Spamellenes világnapon a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség, a Freemail és a Citromail közös projektet indít annak érdekében, hogy a fogyasztók kevesebb kéretlen üzenetet kapjanak.

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség E-mail marketing tagozata iparági összefogást kezdeményezett a spamek ellen - adta hírül a szervezet közleménye. A szövetség spamek elleni akciótervének részeként szeretné elérni, hogy a spamet küldő cégekkel szemben közösen lépjen fel a kommunikációs szektor és feketelistára kerüljenek azok a piaci szereplők, akik nem tartják tiszteletben a hatályos jogszabályokat és a fogyasztók visszajelzéseit. A közös akció alapja, hogy a DIMSZ által többkörös ellenőrzésen átment spameket mindkét nagy hazai szolgáltató feketelistára teszi.

"A most létrejött együttműködés fontos része a spamek elleni tevékenységünknek - mondta el Huszics György, a DIMSZ elnöke. A Tisztelt Vásárló Program és az E-mail marketing tagozat összefogásának köszönhetően már nem csak bejelenteni és közzétenni tudjuk a kéretlen leveleket, hanem a bejelentések alapján blokkolni is. Szeretnénk azonban még átfogóbban kezelni a problémát, ezért a múlt héten a DM szövetségek világtalálkozóján kezdeményeztük, hogy nemzetközi együttműködés segítse az országhatáron túlról érkező spamek elleni fellépést."

"A legnagyobb piaci részesedés hasonló mértékű felelősségvállalással jár. Ennek megfelelően a freemail.hu kiemelten fontosnak tartja, hogy védje a regisztráltak érdekeit és jelentős részt vállaljon a kéretlen és káros levelek elleni harcban. Azt gondoljuk, hogy ez iparági szinten kezelendő probléma, amelyben össze kell fogniuk az érintetteknek a versengés helyett, így örömmel csatlakoztunk a kezdeményezéshez" - nyilatkozta Tamás Péter, a freemail.hu senior termékmenedzsere.

H. Nagy Fanni, a Sanoma e-mail és adatbázis marketingmenedzsere kiemelte, hogy a Citromailnél folyamatosan dolgoznak azon, hogy kivédjék a felhasználóik felé áramló spameket, ezért elkötelezetten vesznek részt az ehhez hasonló kezdeményezésekben. A felhasználói érdekeket szem előtt tartva céljuk nem csak az, hogy a kéretlen leveleket kiszűrjék, hanem az is, hogy hosszú távon a userek kizárólag olyan hirdetéseket kapjanak, melyek hasznosak számukra. A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség 2013-ban indította el Tisztelt Vásárló nevű programját, melynek keretében valósult meg a Spam kisokos, mely pontos útmutatást nyújt az elektronikus levelek helyes felépítésével, a technikai paraméterekkel kapcsolatban, de az is kiderül belőle, milyen következményei vannak annak, ha nem megfelelő forrásból vásárolunk adatbázist.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!