SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Reklámeszközzé váltak az ittas emberek


Médiainfo: Reklámeszközzé váltak az ittas emberek
Külföld | 2014-06-18 17:37 | News4business.hu



Egy társadalmi probléma leküzdése a Ogilvy & Mather új kampányának célja Japánban. A munkavállalók egyre gyakrabban esnek át a ló túloldalára a hétvégéken, és egyre gyakoribb látvány az utcán ittasan alvó férfi/nő.

Péntek és szombat este a japán nagyvárosokban több ezren az utcán aludják ki az esti alkoholmámort. A jelenség mára átlépte a társadalmi ingerküszöböt, és általánosan elfogadott dologgá vált, ezen kívánt változtatni az ügynökséget megbízó Yacho Bar Group.

A kampány lényege, hogy a szabad ég alatt alvó embereket élő billboardokká transzformálják, ragasztószalagok és nyomtatott anyagok segítségével. A reklámhadjárat során a járókelőket arra bátorítják, hogy fényképezzék le az így elkészült "emberi billboardokat", és tegyék fel a képeket az Instagramra, hogy mozgalmat kreáljanak. Így válnak az ittas emberek a mértéktelen alkoholfogyasztás elleni társadalmi reklámhadjárat eszközévé.










TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!