SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Digitalizáció | A Fortinet elnyerte a Business Superbrands elismerést


Fortinet: A Fortinet elnyerte a Business Superbrands elismerést
Országos | 2014-05-20 14:28 | SternCom



A vállalat idén első ízben részesült a kitüntetésben.

Idén hetedik alkalommal ült össze a 14 tagú, független szakemberekből álló zsűri, akik a Bisnode adatbázis, valamint szakmai kamarák és szövetségek segítségével döntöttek arról, hogy mely üzleti márkák viselhetik a Business Superbrands védjegyet.

A Fortinet első ízben részesült a Business Superbrands kitüntetésben - derül ki a vállalat közleményéből. Idén hetedik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Business Superbrands díjakat. A Superbrands minden korábbinál nagyobb hangsúlyt fektet a fogyasztók elérésére, így a bizottság értékelése 2014-ben is kiegészült a GfK Piackutató Intézet által a fogyasztók körében végzett online márkaismertség és kedveltség kutatással. Az elismerés irányt szab a fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és a hazai márkáknak példát mutat a sikeres márkaépítéshez. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történt, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehetett. A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből állt. A bizottság döntése alapján a Fortinetet érdemesnek találták arra, hogy elnyerje a nagy presztízsű díjat.

A cég 2000 óta foglalkozik információ- és hálózatbiztonsággal, s vállalatok számára gyártott multifunkciós tűzfal termékeivel mára az UTM-kategória vezetőjévé vált nemzetközi szinten. A vállalat számos komoly elismerésnek örvend világszinten is - a Gartner "Magic Quadrant for Unified Threat Management (UTM)" jelentése a legrangosabb helyre sorolta több ízben az UTM piacon, és az IDC Tracker, valamint a Frost & Sullivan kutatásai is a Fortinetet sorolták első számú UTM gyártóként több éven keresztül. A Fortinet termékei többször kaptak top besorolást az NSS Labs-tól is. Hazánkban 2010-ben kezdte el tevékenységeit erősíteni a vállalat azzal a céllal, hogy az UTM-piac meghatározó szereplőjévé váljon Magyarországon is. "Magyarországon célunk, hogy a hazai piaci részesedést növeljük a vásárlói bázis erősítésével, elsősorban a telekommunikációs, ISP és banki szektorokban - biztos vagyok benne, hogy ez a rangos elismerés kiváló referencia lesz mind a szakma, mind az ügyfeleink felé" - mondta el Hirsch Gábor, a Fortinet magyarországi vezetője.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!