|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Digitalizáció | A Fortinet elnyerte a Business Superbrands elismerést
DIGITALIZÁCIÓ
fortinet | business superbrands | superbrands magyarország | szakértői bizottság | superbrands | gfk piackutató
Fortinet: A Fortinet elnyerte a Business Superbrands elismerést
Országos | 2014-05-20 14:28 | SternCom
A vállalat idén első ízben részesült a kitüntetésben. Idén hetedik alkalommal ült össze a 14 tagú, független szakemberekből álló zsűri, akik a Bisnode adatbázis, valamint szakmai kamarák és szövetségek segítségével döntöttek arról, hogy mely üzleti márkák viselhetik a Business Superbrands védjegyet. A Fortinet első ízben részesült a Business Superbrands kitüntetésben - derül ki a vállalat közleményéből. Idén hetedik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Business Superbrands díjakat. A Superbrands minden korábbinál nagyobb hangsúlyt fektet a fogyasztók elérésére, így a bizottság értékelése 2014-ben is kiegészült a GfK Piackutató Intézet által a fogyasztók körében végzett online márkaismertség és kedveltség kutatással. Az elismerés irányt szab a fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és a hazai márkáknak példát mutat a sikeres márkaépítéshez. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történt, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehetett. A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből állt. A bizottság döntése alapján a Fortinetet érdemesnek találták arra, hogy elnyerje a nagy presztízsű díjat. A cég 2000 óta foglalkozik információ- és hálózatbiztonsággal, s vállalatok számára gyártott multifunkciós tűzfal termékeivel mára az UTM-kategória vezetőjévé vált nemzetközi szinten. A vállalat számos komoly elismerésnek örvend világszinten is - a Gartner "Magic Quadrant for Unified Threat Management (UTM)" jelentése a legrangosabb helyre sorolta több ízben az UTM piacon, és az IDC Tracker, valamint a Frost & Sullivan kutatásai is a Fortinetet sorolták első számú UTM gyártóként több éven keresztül. A Fortinet termékei többször kaptak top besorolást az NSS Labs-tól is. Hazánkban 2010-ben kezdte el tevékenységeit erősíteni a vállalat azzal a céllal, hogy az UTM-piac meghatározó szereplőjévé váljon Magyarországon is. "Magyarországon célunk, hogy a hazai piaci részesedést növeljük a vásárlói bázis erősítésével, elsősorban a telekommunikációs, ISP és banki szektorokban - biztos vagyok benne, hogy ez a rangos elismerés kiváló referencia lesz mind a szakma, mind az ügyfeleink felé" - mondta el Hirsch Gábor, a Fortinet magyarországi vezetője.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
cafeteria | Kifli.hu | fenntartható önkormányzat | Auchan | Varnus Xaver | műfü | kert | szörp | Magyar Vöröskereszt | Rhoda Scott | édességek | karácsonyi különlegességek | K&H | Adni Öröm! karácsonyi adománygyűjtő akció | Bad Kleinkirchheim | pezsgő | virsli | szilveszter | magyarok | utazás | SAP | karácsony | Palladio Orchestra | Budapest Airport
|
PARTNEREINK
|