|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Élelmiszeripar | Paprikát vásárol fel a Nestlé
ÉLELMISZERIPAR
nestlé | nestlé hungária kft | csúzi attila | maggi | tv paprika | magyarország | paprika | újabb hazai termelő
![]()
Nestlé Hungária Kft: Paprikát vásárol fel a Nestlé
Országos | 2014-04-03 13:56 | ComLab
Újabb hazai termelővel kötött együttműködést a Nestlé Hungária Kft. Csúzi Attila, a keceli zöldségtermesztő 100 ezer darab friss paprikát szállít be a szezon előtt a konyhai termékeket gyártó Magginak. A Nestlé Hungária Kft. az elmúlt években folyamatosan bővítette beszállítói körét, így mára már több mint 1700 hazai vállalkozással áll kapcsolatban. Nem csupán az itthoni, hanem az élelmiszeripari vállalat globális hálózata is jelentős megrendelője a magyar kkv-knak. Ahhoz azonban, hogy egy cég a Nestlé beszállítójává váljon, szigorú kiválasztási folyamaton és auditon megy keresztül. A követelményrendszernek való megfelelés ellenőrzése során adott visszajelzésekkel a beszállítók folyamatosan fejlődhetnek, és ez a nemzetközi piacon is növelheti a versenyképességüket. A Magginak nem ez az első olyan együttműködése, amelyben hazai termelő kapja a főszerepet. A konyhai termékeket gyártó márka közel százféle termékkel van jelen Magyarországon, a leves- és ízesítő kockák között több mint a piac felét tudhatja magáénak, illetve a paprikás kockáknál még erőteljesebb piacvezető szerepet tölt be. A magyar paprika nem csupán fűszerként, hanem friss alapanyagként is jelen van a Maggi világában. 2012-ben több mint 100 tonna hazai fűszerpaprikát vásárolt a Nestlé európai hálózata egy 100 százalékban magyar tulajdonú szegedi kkv-től. A hazai fűszerpaprika felhasználásával készült ételízesítők, leveskockák és egyéb konyhai termékek egyébként 13 európai országba jutottak el tavaly. Idén az élelmiszeripari vállalat egy keceli termelővel, Csúzi Attilával kötött megállapodást. Az együttműködés keretén belül várhatóan 100 ezer darab, döntő többségben TV paprikát és emellett hegyes erős paprikát szállít be a termelő a vállalatnak. "A kora tavaszi paprikatermesztés az utóbbi években visszaszorult Magyarországon a termesztés magas árai miatt. A 100 ezer darab paprika így jelentős mennyiségnek számít a magyar piacon a húsvét előtti időszakban" - mondta Csúzi Attila termelő, aki jelenleg összesen 15 ezer négyzetméteren gazdálkodik, egy szezonban pedig átlagosan 200 tonna paprikát termeszt. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
evőeszköztartó | nyugtató | disznóvágás | lángos | Lidl | szivattyú | JBL | Gyógynövény | kenőmájas | szupinált cipő | Carlsberg | hűségpromóció | vérplazma | betonozás | CEMACON | SPAR | téglagyár | esküvői ruha | Liverpool FC | lakásvásárlás | BioTechUSA | Elektromos autó | személyszállítás | fogszabályzó
![]() |
PARTNEREINK
|