|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | E-biznisz | Romániában és Szlovákiában is élre törhet a magyar szállásközvetít...
E-BIZNISZ
románia | szlovákia | szallas.hu | szép kártya | konferenciahotelek.hu | szigetvári józsef | magyarország
szallas.hu: Romániában és Szlovákiában is élre törhet a magyar szállásközvetítő
Országos | 2014-02-21 08:00 | Sakkom Interaktív
2014-re is jelentős bővülést vetít előre a Szallas.hu a belföldi turisztikai piacon. A cég friss elemzése szerint mindez a SZÉP-kártya további elterjedésének, valamint a turisztikai szektorban tapasztalt innovációs kedvnek köszönhető. A 8 országban jelen lévő szállásközvetítő oldal egyébként a tavalyi évben közel 25 százalékkal növelte árbevételét, a szektor átlagát meghaladó bővülés a belföldi piacszerzésnek és a sikeres külföldi terjeszkedésnek egyaránt köszönhető. A tavalyi év trendforduló volt a belföldi szálláspiacon, hiszen a magyarok által generált mintegy 60 milliárdos belföldi szállásdíjbevétel több mint fele - a szállásközvetítő és kuponos oldalakat, valamint a szállásadók saját honlapját együttvéve - már online csatornákon keresztül valósult meg. A 2008-ban magánszemélyek által indított Szallas.hu a 2012-ben elért 653 millióról tavaly 806 millió forintra növelte árbevételét, ezzel párhuzamosan a cég által közvetített külföldi és hazai forgalom elérte a 7,5 milliárdot. "A szállásdíjakból származó bruttó bevétel 10 százalékát már a Szallas.hu adja. A Csoporthoz tartozó két további portál, a KonferenciaHotelek.hu és a kuponokat kínáló Szallasgguru.hu is dinamikusan növekedik, így 2014-re e két területen is reális cél lehet a piacvezető pozíció megszerzése" - mondta Szigetvári József, a Szallas.hu ügyvezető igazgatója. SZÉP-kártya, programok, napsütés 2013-ban nem csak az online foglalások aránya nőtt, de a piac is bővült mintegy 6 százalékkal. "Ebben kulcsszerepe volt a SZÉP-kártya sikeres bevezetésének, ezen kívül a bővülő eseménykínálat, illetve a szállásadók által kínált turisztikai programok színes kavalkádja is hozzájárult a sikerhez" - mondta Szigetvári József. A szakember hozzátette, a mintegy 200 ezer embert megmozgató Év Szállása verseny elindításával is az volt a céljuk, hogy bemutassák és kiemeljék a belföldi turisztika legjobb fejlesztéseit a szállásadók és a települések részéről. A tavalyi év főbb trendjeit említve az apartmanok erős kihívást jelentettek a háromcsillagos hotelek számára, ugyanis a családdal utazók gyakran választották ezt a kategóriát a hotelek helyett. Ezen felül nagy népszerűségnek örvendtek a négycsillagos wellness szálláshelyek, de érezhetően nagyobb szerepe lett a programturizmusnak és az aktív pihenésnek. "Ez utóbbi trend és a SZÉP-kártya további térnyerése 2014-ben is optimizmusra adhat okot. Ha idén is olyan szép nyara lesz Magyarországnak, mint tavaly, akkor 2014-ben akár 6 százalékos is lehet a belföldi bővülés" - mondta Szigetvári József. A szakember hozzátette, jelenleg olyan fejlesztéseken dolgoznak, melyek nemzetközi viszonylatban is iránymutatóak lehetnek a szálláshely-közvetítők számára, hozzájárulva ezzel az ágazat további sikereihez. Románia és Szlovákia a növekedés motorja Nemzetközi szinten közel 14 ezer aktív szállásadó partnerével a Szallas.hu a tavalyi évben már a külföldi országokat is sikeresen ostromolta. Ennek köszönhető, hogy a cég növekedése a hazai turisztikai piac bővülését is jelentősen túlszárnyalta. "A határon túl közvetített szállásforgalom tavaly elérte az 1 milliárd forintot, a növekedés motorja elsősorban Románia és Szlovákia, mindkét országban jelentősen bővült a kínált szálláshelyek száma és a forgalom is, így más nemzetközi szereplőkkel is fel tudjuk venni a versenyt" - mondta Szigetvári József. A 8 országban jelen lévő szolgáltató ügyvezetője hozzátette, minden országban eltérő, a helyi sajátosságokat figyelembe vevő stratégiával hódítják meg a piacot, hiszen a vendégek és szállásadók igényei teljesen eltérőek.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
űrlap | home office | DIGI | Pampers | munkáltató | állásinterjú | hajgyógyászat | Csorvási Gazdák | pedagógus | Mol | P&G | Pesterzsébet | takarmány | Rossmann | háztervezés | pályakezdő | vállalkozás | Gáz | dekoráció | Légzésfigyelő pulzoximéter | Pakisztán | Máltai Szeretetszolgálat | Jelenlét Ház | elkóborolt kutyák
|
PARTNEREINK
|