SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | E-biznisz | Hazai vagy külföldi webáruházból vásároljunk?


Árukereső: Hazai vagy külföldi webáruházból vásároljunk?
Országos | 2014-01-30 10:00 | Árukereső



Vitathatatlan tény, hogy a határon átnyúló internetes kereskedelem megváltozott piaci környezetet hozott létre.

Éppen ezért a vásárlóknak saját érdekükben tisztában kell lenniük azzal, hogy a külföldi webáruházak működésére a hazaitól eltérő számviteli és jogi szabályozások vonatkozhatnak, amelyek vásárlást követően őket is érintik. Az internetes felhasználó akkor tudja eldönteni, hogy melyik bolt ajánlata a legmegfelelőbb számára - legyen szó hazai vagy akár külföldi webáruházról-, ha az áron felül minden egyéb szükséges információ a rendelkezésre áll a vásárlási döntés pillanatában. Elméletben ez jól hangzik, de valójában hol tehetnek szert a vevők ezekre az információkra?

A karácsonyi szezon alatt idén is kiemelt téma volt a médiában az online vásárlás. Ez nem meglepő, hiszen a hazai e-kereskedelem méretének növekedése rendre évi 12-15 százalékos ütemben halad. Az online értékesítés teljes volumene az eNET szerint 2013-ban várhatóan 15 százalékos növekedést elérve, 200 milliárd forint összesített forgalom közelében tetőzik majd. Az Árukereső.hu karácsonyi kutatásának eredményei szerint 2013-ban, a magyar internetezők 70 százaléka tervezte, hogy online is vásárol karácsonyra, 57 százalék pedig kifejezetten a webáruházak kínálatából szemelte ki a fa alá valót.

Jól mutatják ezek a számok, hogy a hazai internetezők egyre többen és bátrabban nyitnak az online vásárlás felé. Ez a növekedés többek között azon piaci szereplőknek köszönhető, akik a vásárlók igényeinek és elvárásainak megfelelően működnek, széleskörű tájékoztatást és pozitív vásárlási élményt nyújtva számukra.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!