SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Élelmiszeripar | Díjazták a Borhálót


Borháló: Díjazták a Borhálót
Országos | 2014-01-27 10:23 | Borháló



Kiosztották a Magyar Franchise Szövetség díjait, Az Év Legdinamikusabban Fejlődő Franchise Hálózata elismerést 2014-ben a Borháló Borkereskedés kapta.

A szervezet hetedik éve díjazza a sikeres magyar vállalkozásokat. Idén Az Év Legdinamikusabban Fejlődő Franchise Hálózata elismerést, a 2013-ban alakult Borháló Borkereskedés kapta. A vállalkozás, alapításának évében, egy év alatt, 26 új borboltot nyitott.

A Franchise Szövetséghez érkezett pályázatok elbírálásakor fontos szempont az adott vállalkozás terjeszkedése, a forgalom alakulása, a biztonságos és megalapozott hálózatbővítés lehetősége illetve az adott márka ismertsége. A Borháló esetében azt a kezdeményezést díjazták, amely merőben új irányvonalat képvisel Magyarországon. A Budapesten és 7 megyében jelen lévő hálózat üzletfilozófiájának lényege ugyanis, hogy minél szélesebb körben terjesszék a borfogyasztást, és a minőségi borok szeretetét.

A hálózat árukészlete egy szakértő válogatás eredménye, a tulajdonosok választják ki azt a bort, amit eladásra érdemesnek tartanak, stratégiai együttműködésben a hazai borászokkal. Így tudnak különleges borokat árulni, a minőség megőrzése érdekében pedig a termék boltba kerüléséig a szállítás minden részletére odafigyelnek, pl. zárt hűtőláncon szállítják a borokat. A boltokban pedig szakszerű kiszolgálással, pillepalackban árulják a terméket, így azokhoz alacsonyabb áron juthatnak a vásárlók. A közvélemény eddig úgy tartotta, hogy műanyag palackban csak gyenge minőségű italt lehet venni, ezen a szemléleten kíván változtatni a Borháló. Meggyőző érv a vállalkozás mellett, hogy a megújított csomagolással féláron, vagy akár harmadáron juthatunk hozzá egy jó minőségű magyar borhoz. A pillepalack nem a muzeális borok tárolására alkalmas, a csomagolást a hétköznapi borfogyasztáshoz tervezték.

Tavaly év eleji indulása óta, 26 vállalkozó csatlakozott a hálózathoz és nyitott borkereskedést. Idén a szervezet megerősítése a cél a vállalkozás számára. 2014 másik nagy feladata a határon túli terjeszkedés. További tervek között szerepel a stratégiai partnerrel, a designt megálmodó és kivitelező, Geppetto Belsőépítész Irodával további márkát erősítő elemek kivitelezése (csomagolás, arculati elemek), illetve a saját Borháló márkás termékek bevezetése. A minőségi borfogyasztást segítendő pedig borismereti kurzusokat terveznek a Borháló tulajdonosok.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!