|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Élelmiszeripar | Díjazták a Borhálót
ÉLELMISZERIPAR
borháló | magyar franchise szövetség | év legdinamikusabban fejlődő franchise hálózata | franchise szövetség
Borháló: Díjazták a Borhálót
Országos | 2014-01-27 10:23 | Borháló
Kiosztották a Magyar Franchise Szövetség díjait, Az Év Legdinamikusabban Fejlődő Franchise Hálózata elismerést 2014-ben a Borháló Borkereskedés kapta. A szervezet hetedik éve díjazza a sikeres magyar vállalkozásokat. Idén Az Év Legdinamikusabban Fejlődő Franchise Hálózata elismerést, a 2013-ban alakult Borháló Borkereskedés kapta. A vállalkozás, alapításának évében, egy év alatt, 26 új borboltot nyitott. A Franchise Szövetséghez érkezett pályázatok elbírálásakor fontos szempont az adott vállalkozás terjeszkedése, a forgalom alakulása, a biztonságos és megalapozott hálózatbővítés lehetősége illetve az adott márka ismertsége. A Borháló esetében azt a kezdeményezést díjazták, amely merőben új irányvonalat képvisel Magyarországon. A Budapesten és 7 megyében jelen lévő hálózat üzletfilozófiájának lényege ugyanis, hogy minél szélesebb körben terjesszék a borfogyasztást, és a minőségi borok szeretetét. A hálózat árukészlete egy szakértő válogatás eredménye, a tulajdonosok választják ki azt a bort, amit eladásra érdemesnek tartanak, stratégiai együttműködésben a hazai borászokkal. Így tudnak különleges borokat árulni, a minőség megőrzése érdekében pedig a termék boltba kerüléséig a szállítás minden részletére odafigyelnek, pl. zárt hűtőláncon szállítják a borokat. A boltokban pedig szakszerű kiszolgálással, pillepalackban árulják a terméket, így azokhoz alacsonyabb áron juthatnak a vásárlók. A közvélemény eddig úgy tartotta, hogy műanyag palackban csak gyenge minőségű italt lehet venni, ezen a szemléleten kíván változtatni a Borháló. Meggyőző érv a vállalkozás mellett, hogy a megújított csomagolással féláron, vagy akár harmadáron juthatunk hozzá egy jó minőségű magyar borhoz. A pillepalack nem a muzeális borok tárolására alkalmas, a csomagolást a hétköznapi borfogyasztáshoz tervezték. Tavaly év eleji indulása óta, 26 vállalkozó csatlakozott a hálózathoz és nyitott borkereskedést. Idén a szervezet megerősítése a cél a vállalkozás számára. 2014 másik nagy feladata a határon túli terjeszkedés. További tervek között szerepel a stratégiai partnerrel, a designt megálmodó és kivitelező, Geppetto Belsőépítész Irodával további márkát erősítő elemek kivitelezése (csomagolás, arculati elemek), illetve a saját Borháló márkás termékek bevezetése. A minőségi borfogyasztást segítendő pedig borismereti kurzusokat terveznek a Borháló tulajdonosok.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
Palladio Orchestra | LIDL | Auchan | fenntartható önkormányzat | szilveszter | SAP | magyarok | cafeteria | utazás | K&H | Kifli.hu | édességek | műfü | pezsgő | Virsli | karácsony | kert | karácsonyi különlegességek | Bad Kleinkirchheim | Magyar Vöröskereszt | lemezhajlítás | Varnus Xaver | fémipar | Rhoda Scott
|
PARTNEREINK
|