SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Ügynökség | A Core lett az Activia digitális ügynöksége


Danone Kft.: A Core lett az Activia digitális ügynöksége
Országos | 2014-01-22 11:31 | Core Digital



Az elmúlt év végén lezajlott tenderben a Danone a Core Digitalt választotta a márka teljes körű digitális ügynökségének.


Számos project jellegű megbízás és sikeres tenderszereplés után a Danone éves szerződést kötött a Core Digitallal az Activia márka teljes körű digitális kommunikációs feladatainak ellátására - közölte az ügynökség kommünikéje. A jövőben a Core Digital végzi a márka közösségi média managementjét és hirdetésvásárlását, hírlevél managementjét, digitális fejlesztési, valamint online kreatív produkciós munkáit.

Az ügynökségváltással egy időben, "Mosoly Program" néven elindult az Activia legújabb online kampánya , mely az offline kampányüzenetet "Tedd próbára az Activiát, most pénzvisszafizetési garanciával!" hivatott életre kelteni a digitális térben. A kampány központi eleme egy facebook applikáció, melyben a nyereményjáték mellett a felhasználók egy kérdőív kitöltésével visszajelzést adhatnak a márkával kapcsolatos tapasztalataikról.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!