|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | A Porsche Hungaria csaknem 22 ezer járművet adott el
KERESKEDELEM
porsche hungaria | volkswagen | ph | mti | skoda | audi | seat | porsche inter auto hungaria | aradi géza | suv
![]()
MTI: A Porsche Hungaria csaknem 22 ezer járművet adott el
Országos | 2014-01-16 11:47 | MTI
A Porsche Hungaria 2013-ban összesen 20 700 személygépkocsit értékesített, ez 30 százalékos piaci részesedést biztosított tavaly a Volkswagen konszernhez tartozó márkák magyarországi importőrének. A kishaszonjárműveket is beleszámítva tavaly 21 952 járművet adott el a PH-hoz tartozó, 129 márkakereskedésből és 103 szervizből álló országos márkakereskedői hálózat - tájékoztatta a társaság az MTI-t. A cégcsoport 2011-ben még 18 900 gépkocsit adott el, és a 2012-es eredmény is csupán 17 ezer körül alakult, az autópiaci mélypont után azonban 2013-ban már jelentősen meg tudta erősíteni vezető szerepét. A forgalomba helyezési adatok szerint a mintegy 62 ezres magyarországi újautó-piacon a Skoda 10,61 százalékos, a Volkswagen 9,11 százalékos, az Audi 2,98 százalékos piaci részesedéssel zárta a tavalyi évet. A SEAT az év második felében bemutatott új típusoknak köszönhetően 0,99 százalékra növelte részesedését. A kiszállítási adatok alapján a márkák rangsorában a Skoda és a Volkswagen végzett a hazai piac élén. Az Audi a prémium kategóriában megerősítette vezető szerepét. A kishaszonjárművek piacán a Volkswagen a 2. helyen végzett 15,3 százalékos részesedéssel. A Porsche Inter Auto Hungaria által fogalmazott Porsche eladása megismételte az előző évi mintegy 200 darabos eredményt 2013-ban. Aradi Géza márkaigazgató korábban az MTI-nek azt mondta, hogy 2014-ben már mintegy 300 jármű eladásával számolnak, elsősorban az új SUV modellnek köszönhetően. A PH jelezte: valamennyi márka tavalyi eredményességében jelentős szerepe volt a céges és közületi flottabeszerzéseknek, ahol a Skoda lett az első, a Volkswagen pedig negyedik helyezést ért el. A magyar újautópiacot még mindig a flottavásárlás tartja mozgásban: a márkáknál jellemzően a vevők 75-80 százaléka cég. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
szivattyú | JBL | REGIO JÁTÉK | Elektromos autó | téglagyár | személyszállítás | konyhai munkalap | napszemüveg | lézeres szemműtét | SPAR | hűségpromóció | Szentendre | haszongépjármű | BioTechUSA | játékpiac | szupinált cipő | betonozás | lakásvásárlás | tekercses kerítés | fogszabályzó | gyerekülés | vérplazma | evőeszköztartó | CEMACON
![]() |
PARTNEREINK
|