|
|
|
|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Élelmiszeripar | Ismét startol a COOP Rally
ÉLELMISZERIPAR
Coop Hungary Zrt.: Ismét startol a COOP Rally
2013-09-09 15:22 | Coop Hungary Zrt.
Immár nyolcadik alkalommal startolnak a COOP Rally versenyzői "A minőségi magyar termékekért" kétnapos szakmai túrán, idén szeptember 12-14. között a kelet-magyarországi régió érintésével. A CO-OP Hungary Zrt. 2006-ban indított hagyományteremtő kezdeményezéséről, az idei versenyről Csepeli Lajost, a CO-OP Hungary Zrt. igazgatóságának elnöke nyilatkozott: "A korábbi évek hagyományait követve immár nyolcadik alkalommal szervezzük meg a "COOP Rally-t, a minőségi magyar termékekért" szakmai programunkat. Megtiszteltetés a számunkra, hogy minden évben az üzleti partnereink és szinte a teljes FMCG-szektor csatlakozik a rendezvényhez, függetlenül attól, hogy magyar terméket, hazai terméket vagy hazai feldolgozású terméket gyártanak, illetve forgalmaznak. Nincs egyetlen más esemény sem, ahol szinte a szektor teljes vertikuma képviselteti magát, ráadásul nem egy zárt előadóteremben, hanem terepen, ahol a valódi termelés történik". - nyilatkozta Csepeli Lajos. A Coop Üzletlánc felelősen működő vállalatként elfogadott üzletpolitikája alapján 3000 boltjának polcain több mint 80 százalékban Magyarországon előállított termékeket forgalmaz- olvasható az esemény beharangozójában. Magyarország legrégebbi üzletláncának elemi érdeke, hogy minél több terméket hazai alapanyagok felhasználásával, magyar munkaerő bevonásával állítsanak elő, mert annak pozitív hatása van a gazdaságra, a munkahelyteremtésre, közvetve a COOP Csoport eredményeire. Az üzletlánc ezért minden lehetőséget megragad, hogy felhívja a figyelmet arra: a magyar gyártók képesek kiváló minőségű termékek előállítására, és létezik egy stabilan, magas színvonalon működő élelmiszer-ipari gyártóbázis. "Az idei rendezvény szakmai védnökséget ellátó Dr. Kardeván Endre mellett idén Dr. Fazekas Sándor miniszter úr is személyesen részt vesz a rendezvényen, mint a program fővédnöke. A célunk közös! Mindannyiunk elemi érdeke, hogy a gyártók hazai alapanyagok felhasználásával, magyar munkaerő bevonásával minél több terméket állítsanak elő, mert annak pozitív hatása van a gazdaságra, a munkahelyteremtésre, közvetve mindannyiunk eredményére. A több mint 90 autóból álló mezőny a két nap alatt 700 km-t megtéve 6, a magyar gazdaság kiemelkedő gyártó központját, valamint egy COOP logisztikai központot és egy COOP ABC áruházat látogat meg"- tette hozzá Csepeli Lajos.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
![]()
felület | Lidl | Rossmann | kazán | hirdetés | gipsz | horgászat | RÁBA Nyrt. | 4iG | Facebook | kerítésépítés | SPAR | REGIO JÁTÉK | nyelvtanulás | áruszállítás | glett | Nokia | edzés | 4iG Csoport | ingatlanértékesítés | Magyar cégvezetők | padlófűtés | vérnyomás | ’Az Év Honlapja 2025’
|
|
PARTNEREINK
|