|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Felelősség | Rekord mennyiségű sütőolajat adtak le a MOL kampánya alatt
FELELŐSSÉG
![]()
MOL: Rekord mennyiségű sütőolajat adtak le a MOL kampánya alatt
2013-09-09 12:58 | Latenco Kft.
Közel 13,5 tonna használt sütőolajat vittek a kutakra a MOL "Köszi az olajat, jövünk egy bulival!" kampánya alatt. Lezárult a MOL kampánya, amelynek fődíjait, egy-egy nagyszabású utcabált Budapest, Szeged és Miskolc városa nyerte meg. Az akció ideje alatt rekord leadás született. Idén augusztusban közel 13,5 tonna használt sütőolajat vittek a kutakra az emberek. A MOL immár két éve szervezi a használt sütőolaj gyűjtését, és újhasznosítását célzó programját, hogy minél több embert meggyőzzenek arról, hogy az olajat ne dobják ki odahaza. Ma Magyarországon ugyanis a statisztikák szerint az évente forgalomba kerülő több tízezer tonna étolaj mindössze 14 - 15 százalékát gyűjtik vissza. 2011-ben országszerte 100 MOL benzinkúton lehetett leadni az összegyűjtött háztartási zsiradékot. A nagy érdeklődés miatt a társaság folyamatosan bővítette az átvevő helyek számát, amelynek révén idén már 170 töltőállomáson várták azokat, akik környezetbarát módon akartak megszabadulni a sütéshez használt olajtól. Az elért eredmény annak fényében még többet mond, hogy a program kezdete óta eltelt közel két és fél év alatt több mint 188 tonna használt sütőolajat vittek el az emberek a Mol-kutakra, amelyet aztán a Rossi Biofuel komáromi üzemében hasznosítottak újra és állítottak elő belőle bioüzemanyagot. Az idei kampány, a "Köszi az olajat, jövünk egy bulival!" augusztus 12 és szeptember 1. között zajlott. Az ebben résztvevők a MOL begyűjtő pontokon leadott használt sütőolajért kupont kaptak, amellyel kedvenc megyeszékhelyükre szavazhattak a kezdeményezés hivatalos online felületein. A voksok összeszámlálása alapján a három legtöbb virtuális olajat összegyűjtő, azaz legtöbb szavazatot kapó megyeszékhely Budapest (3621 szavazat), Szeged (2806 szavazat) és Miskolc (2468 szavazat) lett. A nyereményük egy - egy zenei-és gasztronómiai programokkal összekötött nagyszabású utcabál lesz, amelyeket októberben, egymást követő hétvégéken rendeznek meg. A rendezvények részleteiről, a fellépőkről a későbbiekben ad tájékoztatást a magyar olajtársaság. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
SPAR | Gyógynövény | Liv Duna Medical Center | Turkish Airlines | digitalizáció | nyugtató | esküvői ruha | nyakkendő | napelem | Carlsberg | Pepco | szálloda | KRQ | lángos | Liverpool FC | tárolás | akkumulátor | grillezés | Rolls-Royce | kenőmájas | minibár | Turkish Technic | Lidl | mesterséges intelligencia
![]() |
PARTNEREINK
|