|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | A Henkel jelentős teljesítményt ért el a második negyedévben
KERESKEDELEM
Henkel: A Henkel jelentős teljesítményt ért el a második negyedévben
2013-08-09 09:44 | Henkel
A továbbra is kihívást jelentő piaci környezetben a Henkel erős második negyedévet zárt. Három üzletága közreműködésével a Henkel jelentősen növelte árbevételünket és eredményeit egyaránt. A vállalat korrigált árbevétel-arányos megtérülése most először nőtt 15,4 százalékra. Míg minden régióban növekedésről számolhatott be, ismét fontos volt fejlődő piacai hozzájárulása. A fejlődő piacokra eső árbevétel jelentős növekedést mutatott, amely most először érte el a 45 százalékot - mondta Kasper Rorsted, a Henkel igazgatóságának elnöke. A Henkel megerősítette a 2013-ra szóló előrejelzéseit Rorsted megerősítette a Henkel korábban közölt előrejelzéseit a 2013. pénzügyi évre vonatkozóan: Azzal számolunk, hogy a szerves árbevétel 3 és 5 százalék közötti mértékben nő az idei pénzügyi év során. Várakozásaink szerint a korrigált árbevétel-arányos megtérülés (EBIT marzs) mintegy 14,5 százalékra nő, az elsőbbségi részvények korrigált hozama pedig közel 10 százalékkal javul. Az árbevétel és eredmény alakulása 2013 második negyedévében A Henkel 4,286 milliárd eurós árbevétele a 2013. esztendő második negyedévében 1,9 százalékos növekedést mutatott az előző év azonos időszakához képest. A Henkel továbbra is erősen érinett volt az árfolyamhatások tekintetében, főként a japán jen, az amerikai dollár és az orosz rubel miatt. Az árfolyamhatások és felvásárlások/befektetés-megszüntetések hatása nélküli szerves növekedés 4,0 százalékos volt. Ez az erős teljesítmény mindhárom üzletág hozzájárult: a Laundry & Home Care üzletág erőteljes, 5,8 százalékos szerves növekedést ért el. A Beauty Care üzletág stabilan 2,8 százalékkal nőtt, míg az Adhesive Technologies üzletágban a 3,6 százalékos szerves árbevétel-növekedés szintén stabil emelkedést jelentett éves összevetésben. Az egyszeri bevételek, egyszeri költségek és átszervezési kiadások hatásának kiszűrésével a korrigált üzemi eredmény 8,2 százalékkal javult, így 609 millió euróról 660 millió euróra nőtt mindhárom üzletág hozzájárulásának köszönhetően. Az üzemi eredmény (EBIT) 607 millió euró lett a 2012. második negyedévi 583 millió euró után. A korrigált árbevétel-arányos megtérülés (EBIT marzs) jelentős mértékű növekedést mutatott, 0,9 százalékponttal 15,4 százalékra nőtt. Az árbevétel-arányos megtérülés 14,2 százalék volt, szemben az előző év azonos negyedévi 13,9 százalékkal. A régiók teljesítménye a vállalaton belül A kelet-európai régióban az árbevétel nominálisan 3,7 százalékkal emelkedett, elérve a 799 millió eurót. A szerves növekedés 5,8 százalékos volt, amelyhez elsősorban Oroszország és Törökország járult hozzá Az árbevétel növekedésének ismét jelentős lendületet adtak Kelet-Európa, Afrika/Közel-Kelet, Latin-Amerika és Ázsia (Japán nélkül) fejlődő piacai. A nominális árbevétel ezeken a területeken 6,2 százalékkal, 1,943 milliárd euróra nőtt a második negyedévben. A szerves növekedés 8,9 százalékos volt, amelyhez mindhárom üzletág hozzájárult. Az árbevételből a feltörekvő piacoknak tulajdonítható részesedés az előző év azonos negyedévi 43 százalékról 45 százalékra emelkedett. Előrejelzés a Henkel számára 2013-ra A Henkel 3 és 5 százalék közötti szerves árbevétel-növekedésre számít a 2013. pénzügyi évre. A vállalat bízik abban, hogy mindegyik üzletág ilyen mértékű növekedést ér majd el. A Henkel megerősíti megközelítőleg 14,5 százalékos korrigált árbevétel-arányos megtérülési (EBIT) előrejelzését (2012: 14,1 százalék), és azt feltételezi, hogy minden üzletág hozzájárul az előző évet meghaladó növekedéshez. Továbbá, a Henkel körülbelül 10 százalékos növekedést vár az elsőbbségi részvényenkénti korrigált eredményre (2012: 3,70 euró).
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
Budapest Airport | cafeteria | Rhoda Scott | kert | Kifli.hu | műfü | fenntartható önkormányzat | magyarok | Bad Kleinkirchheim | utazás | karácsonyi különlegességek | Adni Öröm! karácsonyi adománygyűjtő akció | szilveszter | Auchan | Varnus Xaver | karácsony | szörp | K&H | pezsgő | SAP | virsli | édességek | Magyar Vöröskereszt | Palladio Orchestra
|
PARTNEREINK
|