SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Hirdető/márka | Új szlogen és megújult arculat az ALDI-nál


Aldi: Új szlogen és megújult arculat az ALDI-nál
Országos | 2013-06-03 09:52 | Chapter4 Communications



Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. ebben az évben új elemekkel bővítette magyarországi marketingkommunikációs aktivitásait.

2013-ban az a három ALDI Háziasszony képviseli az áruházláncot többek között a televíziós reklámokban, óriásplakátokon és számos magazin hasábjain, akiket a vásárlók tavaly szavaztak meg az 1500 jelentkező 9 döntőse közül erre a feladatra. Ezzel párhuzamosan az ALDI ez év májusától megújult arculattal, új szlogennel és kommunikációs elemekkel is erősíti jelenlétét Magyarországon, amelyekkel az úgynevezett ALDI "smart shopper", vagyis tudatos vásárlói előnyöket kívánja megismertetni és népszerűsíteni.

Az áruházlánc új szlogenje, a "Jobban. Okosabban." összefoglalja az ALDI tudatos vásárlást segítő elveit. Az új szlogen bevezetésével az ALDI további célja, hogy megkülönböztesse magát a hazai piacon gyakran használt "olcsóság" kommunikációjától. Az új szlogen mellett az arculatfrissítés részeként megújult többek között az áruházlánc kamionflottáján a pótkocsi ponyva valamint az ALDI akciós újság dizájnja is.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!