|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Hirdető/márka | Reklámkampánnyal jubilál a 15 éves a Praktiker
HIRDETŐ/MÁRKA
praktiker | magyarország | tv2 | atmedia | rtime | reklámkampány | jubileumi szlogen | átfogó országos reklámkampány
![]()
Praktiker: Reklámkampánnyal jubilál a 15 éves a Praktiker
Országos | 2013-05-07 10:45 | KRQ Communications
Bevált és megbízható - ez a jubileumi szlogenje a Praktikernek, amely átfogó országos reklámkampánnyal, illetve áruházi aktivitásokkal ünnepli 15. születésnapját 21 magyarországi üzletében. A Praktiker intenzív reklámkampánnyal ünnepli 15. születésnapját Magyarországon, s a 21 hazai áruházzal rendelkező barkácslánc visszatér a televízió képernyőire is szpotjaival. A Praktiker TV2, AtMedia és R-time csomagokat vásárolt a barkácsáruházak számára kiemelten fontos májusi időszakban. A szpotkampányt országos óriásplakát kihelyezések, internetes megjelenések és social média aktivitások támogatják, míg az áruházakban termékbemutatókkal kívánják megszólítani a vásárlókat. A Praktiker a kampánytól a vevői elégedettség növekedését és ezáltal a vevőszám emelkedését, valamint piaci pozícióinak megerősödését várja. A jubileumi évben minden reklámfelületen, így a prospektusokban, katalógusokban és az áruházakban is megjelenik a Praktiker 15 éves logója, amelyhez a "Bevált és megbízható" szlogen társul. Mivel a gazdasági válság és a megszorító intézkedések hatására évről évre csökken a kereslet a barkácsáruházak kínálata iránt Magyarországon, a Praktikernek is módosítani kellett üzleti és marketingstratégiáját. A Praktiker a közeljövőben a tervek szerint kizárólag mini-áruházakat kíván nyitni, miközben felújította és átrendezte 19 nagy alapterületű áruházát. A Praktiker az utóbbi időszakban 15 százalékkal csökkentette kínálatát és polcainak számát, hogy több teret, jobb átláthatóságot biztosítson az egyes termékcsoportoknak, s polcok helyett a palettás kihelyezés is hangsúlyosabb legyen. A szortiment optimalizálása folytatódni fog a jövőben is, hogy a Praktiker minél jobban megfeleljen a vásárlói igényeknek az árukészletével. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
menstruáció | karácsony | Okostelefon | K&H | macskák | álláskeresés | Rhoda Scott | lemezhajlítás | fenntartható önkormányzat | Virsli | Iskolaszer | társ | táp | pezsgő | kutyák | tudás | Játék | Magyar Vöröskereszt | CV | étterem | Auchan | Varnus Xaver | telefontok | fémipar
![]() |
PARTNEREINK
|