|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | E-biznisz | A Netrisk.hu és az Árukereső.hu közös márkaoldalt indított
E-BIZNISZ
netrisk.hu | árukereső.hu | pap balázs | enet | palocsay géza | közös márkaoldal | felhasználó | biztosítási termék
![]()
Árukereső: A Netrisk.hu és az Árukereső.hu közös márkaoldalt indított
Országos | 2013-05-07 09:18 | Target Communications
A Netrisk.hu felhasználóinak a biztosítási termékeken túl a jövőben több százezer műszaki cikk közvetlen összehasonlítására nyílik lehetősége a biztosítási portál és az Árukereső.hu közös márkaoldalán. A felület létrehozása az első lépést jelenti az összehasonlító oldalak hosszú távú együttműködésének, amellyel a két partner a fellendülő e-kereskedelemben rejlő lehetőségek minél hatékonyabb kihasználását kívánja elérni. A közös márkaoldalon elsőként a Netrisk.hu szolgáltatásához közvetlenül kapcsolódó autós és motoros termékek jelennek meg az Árukereső.hu legnépszerűbb főkategóriái, a műszaki cikkek és a háztartási gépek mellett. A partnerek folyamatosan vizsgálják az együttműködés szélesítésének lehetőségét, amelynek eredményeként mind a Netrisk.hu regisztrált felhasználói, mind az Árukereső.hu portál látogatói hamarosan további közvetlen szolgáltatásokat érhetnek majd el. "Gyakorlatilag azonos üzleti filozófiával rendelkezünk új partnerünkkel" - indokolja az együttműködést Pap Balázs, a Netrisk.hu vezérigazgató-helyettese. "Jelenleg komoly áttörés zajlik az online kereskedelemben: alapvető gátak törnek át a vásárlási szokásokban, miközben az aktuális helyzet is egyre racionálisabb döntésekre sarkallja a háztartásokat. Az Árukereső.hu portállal megkezdett együttműködésünkkel ezeknek a kihívásoknak tudunk a korábbinál is hatékonyabban megfelelni." A hazai e-kereskedelem forgalma az eNet becslése szerint 2012 végére megközelítette a 180 milliárd forintot, és immár 1,6 millió felett jár az online vásárlók száma. Az Árukereső.hu és az eNET közelmúltban végzett kutatása szerint a piaci szereplők erre az évre a forgalom további mintegy 20 százalékos bővülését várják. "Internetes vásárláskor az idő- és költségmegtakarítás mellett további fontos szempont és elvárás a termékek és szolgáltatások széles kínálata" - tette hozzá Palocsay Géza, az Árukereső.hu operatív igazgatója. "A közös márkaoldal létrehozásának gondolatát is ez az igény hívta életre. Tény, hogy a már sokat emlegetett válság új fogyasztói szokásokat alakított ki, így jött létre a XXI. század internetes vásárlója, amelynek fő jellemzője az információéhség, az aktivitás és az állandó időhiány. Erre a változásra reagálva és a vásárlói elvárásokat figyelembe véve alakítottuk ki a Netrisk.hu felhasználói részére az oldalt. Meggyőződésem, hogy a két, több éves szakmai tapasztalattal rendelkező piacvezető cég együttműködése egy valódi értéket adó szolgáltatást eredményez." ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
Liszt Ünnep | családi vállalkozás | Xiaomi | Loreena McKennitt | CATL | Egyesült Államok | párkapcsolat | fűszerpaprika-termelők | horgász | ingatlanpiac | Duna Autó | kiállítás | szobanövény | Vidám Játék webáruház | Agrárminisztérium | Virág Judit Galéria | Számlázz.hu | plakátkampány | vércsoport | Sisecam | Mandoki Soulmates | kisbaba | kismama | Budapest Contemporary
![]() |
PARTNEREINK
|