|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Üzlet | Az Ericsson felvásárolja a Microsoft Mediaroom üzletágát
ÜZLET
ericsson | microsoft mediaroom | iptv | mountain view | per | borgklint | tv és videoszolgáltatás | lte hálózat
Ericsson: Az Ericsson felvásárolja a Microsoft Mediaroom üzletágát
Külföld | 2013-04-09 15:04 | Noguchi
Az Ericsson megállapodott a Microsofttal annak TV-megoldásokat kínáló Mediaroom üzletágának felvásárlásáról. Az új akvizíció révén az Ericsson piaci részesedése több mint 25 százalékosra nő az IPTV és a többképernyős megoldások terén, így a vállalat a szektor vezető szállítójává válik. A tranzakció lezárása 2013 második felében várható. A Mediaroom, melynek központja a kaliforniai Mountain View-ban található, világszerte több mint 400 embert alkalmaz. Per Borgklint, az Ericsson vezető alelnöke és az üzlettámogatási rendszerek üzletág vezetője az ügylet kapcsán így nyilatkozott: "Az Ericsson hálózatba kapcsolt társadalomra vonatkozó jövőképe szerint 50 milliárd eszköz csatlakozik majd szélessávú és mobil kapcsolatokon, illetve a számítási felhőn keresztül. A jövőbeni videodisztribúció hasonló hatással lesz a fogyasztói viselkedésre, mint a mobil hangátvitel volt. Ez a felvásárlás több mint 40 ügyféllel és több mint 11 millió háztartás kiszolgálásával hozzájárul az Ericsson vezető pozíciójához. Ráadásul így az Ericssont erősíti majd a hozzánk csatlakozó piacvezető kompetencia és az IPTV-s szakterület kiemelkedő tudású szakemberei is." A globális IPTV-piac a becslések szerint 2013-ban eléri a 76 milliós előfizetőszámot és 32 milliárd dolláros bevételt, 2015-re pedig 105 millió előfizetőt és 45 milliárd dolláros összbevételt. "A Mediaroom vezető platformnak számít a világ legnagyobb IPTV-üzemeltetőinél telepített videodisztribúció rendszereiben. Ez a stratégiai felvásárlás a Mediaroom tehetséges embereinek képességei és tapasztalata, valamint az Ericsson végpont-végpont szolgáltatási képességei révén az Ericssont iparági vezető szerepbe helyezi" - foglalta össze Borgklint. Az Ericsson teljeskörű médiamegoldásai a TV- és videoszolgáltatások segítségével - párhuzamosan a fogyasztói igényekre fektetett még nagyobb hangsúllyal - lesz a végfelhasználóknak kínált termékek alapja. A videodisztribúciós képességek fontossága az ügyfelek és azok fogyasztói számára egyre növekedni fog, ahogy egyre több LTE-hálózatot telepítenek világszerte, és így egyre több okostelefon-használót szolgálnak majd ki. "Büszkék vagyunk a Microsoft piacvezető pozíciójára, amelyet a Mediaroommal értünk el az IPTV piacon. Az Ericsson kiegészítő termékválasztéka a TV- és hálózati szolgáltatások terén elősegíti majd a Mediaroom jövőbeni növekedését és fejlődését" - mondta el Tom Gibbons, a Microsoft Corporation alelnöke. "Az Ericsson olyan pozícióban van, melynek révén az IPTV-piac fejlődése során értékes stratégia partnerként léphet fel a mobilszolgáltatók és TV-szolgáltatók számára a világ minden részén." A Microsoft Mediaroom több vezető televíziós szolgáltató mögött álló TV-technológia. Ilyenek többek között az AT&T U-verse, az Entertain (a Deutsche Telekom leányvállalata), a Telefonica, a TELUS Optik TV és a Swisscom. A Mediaroom által biztosított TV-szolgáltatásokat több mint 22 millió beltéri egységen keresztül élvezhetik a nézők az amerikai kontinensen, az EMEA-térségben, valamint az ázsiai-csendes-óceáni térségben. Az Ericsson úgy véli, hogy a TV-fogyasztók folyamatosan változó viselkedése minden eddiginél gyorsabban fejlődik. Az innováció sebessége és az intelligens megoldások hajtják előre a bárhol élvezhető TV-adás (TV Anywhere) kínálatát. A fejlődéshez az szükséges, hogy a tartalomgazdák, a műsorszórók, a TV-szolgáltatók és a mobilszolgáltatók újragondolják az ajánlataikat. Ez a lépés az Ericssonnak a médiaiparágban három Emmy-díjat nyert vezető pozíciójára épít, az ügyfelek számára ténylegesen egyedülálló élményt biztosítva a TV Anywhere terén, a teljes média értékláncot felölelve, a kamerától egészen a fogyasztóig. A megállapodás a szokásos szabályozási jóváhagyásoktól és egyéb feltételektől függ. A Mediaroom a Támogatási Megoldások üzletágba épül be.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
Mol | DIGI | Pampers | űrlap | Csorvási Gazdák | takarmány | pályakezdő | Pakisztán | munkáltató | Pesterzsébet | elkóborolt kutyák | Gáz | dekoráció | vállalkozás | Légzésfigyelő pulzoximéter | Jelenlét Ház | hajgyógyászat | home office | háztervezés | Máltai Szeretetszolgálat | Rossmann | pedagógus | P&G | Skoda Auto
|
PARTNEREINK
|