|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Egyéb | Újítókat díjaztak a fogyasztók
EGYÉB
év terméke díj | product of the year | gfk hungária | fekete zoltán | batz betty | bonduelle prémium | duracell turbo max powercheck
![]()
Product of the Year : Újítókat díjaztak a fogyasztók
Országos | 2013-04-05 09:52 | Noguchi
Csütörtökön adták át az Év Terméke Díjat. A termékekről a fogyasztók mondtak véleményt és díjazták azt a 12 terméket, melynek csomagolására rákerül a kiváló termékminősítést jelölő logó. Az idén először díjaztak szolgáltatást egészségügyi kategóriában. A 26 évvel ezelőtt alapított Év Terméke Díjat (Product of the Year) ma már a világ több mint 30 országában adják át és közel hárommillió vásárlóhoz ér el. A legnépszerűbb magyarországi termékeket a fogyasztók döntését elemző GfK Hungária által végzett reprezentatív, 2000 fős kutatás alapján választják. Az innovatív termékeket egy szakmai zsűri pontozza, majd a fogyasztók értékelik őket kategóriánként. A termékminősítési programba a gyártók és forgalmazók jelölhetik új és innovatív termékeiket. A díjra azokat a háztartási cikkeket, élelmiszeripari és testápolással kapcsolatos termékeket lehetett nevezni, melyek az újszerűséget és az innovatív megoldásokat képviselik - legyen szó akár csomagolásról, hatóanyagról vagy kiszerelésről. A díjnyertes termékekre rákerül az Év Terméke Díj logója. A logó megkönnyíti a fogyasztók életét, hiszen tájékoztatja őket a minőségről, hitelességről és segíti őket a vásárlási döntéseikben. Egyúttal a termék gazdái is növekvő eladásokkal számolhatnak, mivel a logó pozitív megkülönböztetést jelent az árupolcokon. Fekete Zoltán, az Év Terméke Díj zsűrijének elnöke szerint a jelenlegi gazdasági helyzetben kulcskérdés a márkatulajdonosak számára a fogyasztói bizalom megőrzése és növelése. "A gazdasági válságban egyszerűen nem működik a korábbi "márkavezetési" koncepció, a "jó termék plusz minél több reklám" modell, így az egyoldalú, monológszerű márkakommunikáció sem. Ma már nem az a fontos, hogy mit mond magáról egy márka, hanem az, hogy mit mondanak róla az emberek. Ezért is tartom jó kezdeményezésnek az Év Terméke programot, melyben közvetlenül a fogyasztók mondanak véleményt az új és valóban innovatív termékekről." A fogyasztók a következő termékeket választották a 2013-as év újítóinak: Batz Betty női klumpa, Bonduelle Prémium üveges gombakonzerv család, Duracell Turbo Max Powercheck elem négyes kiszerelésben, HIMG S.H.E. módszerrel és S.H.E. tűvel történő haj beültetési szolgáltatás, Márka szénsavas üdítőcsalád, Mizse 1 literes szénsavmentes ásványvíz, NESTEA zöld tea sztíviával, Ooops! 3 rétegű 100 db-os papírzsebkendő-család, Peridot ásványvíz, SELFISH konyhakész haltermék család, Trinát Decor fémfesték és Wellnut diópótló keverék termékcsalád. "Az Év Terméke Díj idei jelöltjei között egyaránt voltak tradicionális termékek és az FMCG szegmensbe most betörő, sőt, akár új kategóriát teremtő márkák" - mondta Szántó Balázs, a Noguchi Porter Novelli ügyvezető partnere, a szakmai zsűri tagja. "Jó látni, hogy a gazdasági helyzet és a kiskereskedelmi trendek ellenére sincs okunk szégyenkezni a termék-innováció terén. A pályázók többsége nem csupán a csomagolást frissítette fel: újszerű, komoly fejlesztést feltételező termékkel, új receptúrával jelentkezett. Az idei Év Termékei újításaikkal egy kicsivel mind kényelmesebbé, jobbá teszik a fogyasztók életét." Az Év Terméke Díjat először 2011-ben adták át Magyarországon. A nemzetközi tapasztalatok szerint a díjazott termékek jelentős kereskedelmi előnnyel is jártak, hiszen 2008-ban Franciaországban átlagosan 25,5 százalékkal nőtt a díj logóját viselő termékek forgalma. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
cellulóz | Liv Duna Medical Center | Országos Tudományos és Innovációs Olimpia | konténerrendelés | KRQ | autizmus | tárolás | Turkish Cargo | Esküvő | kutya | akkumulátor | Turkish Airlines | hőszigetelés | kerítés | Megoldások a holnapért | Ismerős Arcok | mesterséges intelligencia | Turkish Technic | minibár | Lidl | Samsung | digitalizáció | Rolls-Royce | SPAR
![]() |
PARTNEREINK
|