|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Hirdető/márka | A DOVE önbizalomépítő üzenetekre cseréli az olykor negatív hir...
HIRDETŐ/MÁRKA
dove | nemzetközi nőnap | facebook | fogyj le | plasztikáztass | nem vagy elég jó | magyarország | hirdetés átalakító
Unilever: A DOVE önbizalomépítő üzenetekre cseréli az olykor negatív hirdetéseket
Országos | 2013-03-08 09:37 | NeoNoir
A Nemzetközi Nőnap alkalmából induló Facebook alkalmazással a felhasználók bókokat küldhetnek a hölgyeknek. "Fogyj le! Plasztikáztass! Nem vagy elég jó!" - ilyen és ehhez hasonló negatív reklámüzenetekkel szembesülhetnek a nők nap mint nap a legnagyobb közösségi oldalon, amelyek kétségtelenül hatással vannak önbecsülésükre. Most azonban felvehetik a harcot a hurkás hasakkal és megereszkedett mellekkel riogató propaganda ellen. A Nemzetközi Nőnap alkalmából a Dove Magyarországon is a hölgyek kezébe adja Facebookos hirdetéseit és elindítja "Hirdetés átALAKító" alkalmazását. A Dove globális kutatása kimutatta, hogy a nők 80 százaléka irigyel valamit a barátnője külsején, de sajnos csak 4 százalékuk tartja saját magát is szépnek. Ezen az alacsony értéken szeretne a márka változtatni. A szépségápolási márka segítségével a felhasználók az önbizalomhiányt kihasználó hirdetéseket bókokra és ösztönző, pozitív üzenetekre cserélhetik. Az új alkalmazással bárki hozzájárulhat a Facebookon található negatív hirdetések számának csökkentéséhez. "A Nemzetközi Nőnap tökéletes alkalom, hogy a Hirdetés átALAKító alkalmazás segítségével arra inspiráljuk a hölgyeket, hogy meglássák magukban az igazi szépséget, sőt motiválják a többieket is" - mondta Hajdics Katalin, a Dove Brand Managere. Az alkalmazás használata igazán egyszerű, a Dove Facebook-oldalán lehet választani a hétféle hirdetés közül, majd be kell állítani, milyen érdeklődésű (Szerelem, Karrier, Utazás, Szépség, Fittség) nőknek szeretnénk bókot megjeleníteni. Az így elküldésre kerülő pozitív üzenetek, bókok több százezer nőnek szerezhetnek boldog pillanatokat, ezzel is növelve önbecsülésüket. Az applikáció tavalyi tesztelése óriási sikerrel zajlott Ausztráliában, Nagy-Britanniában és Brazíliában, ahol a Dove segítségével összesen 33 millió nő részesült váratlan bókokban. A szépségápolási márka reméli, hogy az alkalmazást Magyarországon is sokan használják majd, és ezzel hazánkban is elterjednek a pozitív hirdetések, így a magyar nők egy kicsit magabiztosabbnak érezhetik magukat.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
méz | Airbnb | Fóliázás | építőipar | sport | lámpa | terasz | emeletes ágy | család | Bridgestone Tatabánya | informatikai eszközök | dekoráció | coaching | olasz divat | grill | elektromos kerékpár | játékpiac | E.ON | Olaszország | jégkorong | textíliák | lakáskiadás | gyerekszoba | motor
|
PARTNEREINK
|