|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Felelősség | Elismerések a Henkel fenntarthatósági tevékenységének
FELELŐSSÉG
henkel | németország | world economy forum | global 100 | davos | corporate knights | sustainability yearbook
Henkel: Elismerések a Henkel fenntarthatósági tevékenységének
Külföld | 2013-02-04 12:24 | Henkel
Három alkalommal ismerték el a Henkel fenntarthatóság iránti elkötelezettségét mind Németországban, mind pedig a nemzetközi versenytársaival összehasonlítva. A Henkel a legfontosabb vállalati értéknek tekinti, és tovább kívánja növelni vezető szerepét a fenntarthatóság területén. Az elmúlt két hónapban a Henkel három ilyen összehasonlításban is az élen végzett. A World Economic Forumon január elején jelentették be a "Global 100" ranglistát a svájci Davosban. Az értékelés több mint 4 ezer nemzetközi vállalat fenntartható fejlődés terén nyújtott teljesítményét hasonlította össze. A független, médiával, kutatással és pénzügyi termékekkel foglalkozó kanadai Corporate Knights kiadó száz olyan jelöltet választott, amelyek a leginkább megfelelnek az ágazat-specifikus ökológiai, társadalmi és gazdasági kihívásoknak. A Henkel a feltételeknek megfelelő kevesek egyike lett. A "Global 100" ranglistával egy időben a Henkel a 2013-as Sustainability Yearbook "Gold Class" csoportjába került a "Nem tartós háztartási cikkek" kategóriában. A tavaly tizedik alkalommal megjelent, a fenntarthatósági befektetési alapok speciálistája, a RobecoSAM és a KPMG által kiadott évkönyv a Henkelt iparágának első helyezettjeként jelöli meg. Az értékelés során ebben az esetben már nemcsak környezeti (mint például az ökológiai hatékonyság), hanem a gazdasági és társadalmi tényezőket is figyelembe vettek. A tavalyi év végén a fenntartható beruházási megoldások egyik specialistája, az oekom research minősítő intézet ismét "Prime Status"-al díjazta a Henkelt, amely megerősítette a vállalat pozícióját az ágazaton belüli fenntarthatósági teljesítményt illetően a világ legjobbjai között. A Henkel online kommunikációját is díjazták A Henkel szintén az élen végzett két, a Web-alapú fenntarthatósági kommunikációt vizsgáló összehasonlításban is. A Leuphana University Lüneburg DAX30 vállalatok online fenntarthatósággal kapcsolatos jelentéseit vizsgáló éves tanulmánya szerint a Henkel teljesítménye a legjobb ezen a területen (ez a harmadik alkalom, hogy a társaság dobogós helyre került a felmérés során). Az értékelésbe bevont szempontok között szerepelt a fenntarthatósági információk hozzáférhetősége és érthetősége, az internet, mint az érintett felekkel való párbeszéd fórumaként való használata, valamint a közösségi média szerepe. A Henkel ismét része a NetFederation vállalati polgársági ranglistájának, a "CSR Benchmark 2012"-nek. Értékelésükben a 100 legnagyobb német vállalatot, illetve azok fenntarthatósági kérdéseinek interneten való kezelését vizsgálták, a Henkel itt második helyezést ért el 89,2 százalékkal.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
játékpiac | méz | Bridgestone Tatabánya | E.ON | gyerekszoba | lámpa | építőipar | grill | textíliák | elektromos kerékpár | család | Airbnb | lakáskiadás | motor | informatikai eszközök | Fóliázás | emeletes ágy | dekoráció | terasz | coaching | sport | jégkorong | Olaszország | olasz divat
|
PARTNEREINK
|