|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Ingatlan | Ismét díjakat kapott a Duna House
INGATLAN
duna house | magyar franchise szövetség | díjkiosztó gálaest | év internet média és web díh | filmpályázat
Duna House: Ismét díjakat kapott a Duna House
Országos | 2013-01-28 13:06 | Duna House
A hazai franchise szektor rangos eseményén jutalmazták a a Duna House hálózatát, és mindjárt két területen is. Január 24-én került megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség Díjkiosztó Gálaestje. Minden évben ilyenkor kerülnek kiosztásra a Szövetség által a különböző kategóriák díjai. A 2012. Év Internet Média és Web Díját a Duna House érdemelte ki vírusvideó pályázatával, valamint a legjobbnak ítélt (ügyfélbarát, használhatóság és dizájn szempontból értékelt) weboldalával. A Filmpályázat több célt is szolgált. Egyrészt képes olyanokhoz is eljutni, akikhez más kommunikációs csatornákon keresztül szinte lehetetlen, másrészt benne volt a potenciál, hogy a pályaművek között egy később, nagyobb körben is felhasználható alkotás szülessen. Továbbá nem elhanyagolható szempont maga a Filmpályázat kiírásával történt üzenet, miszerint "a Duna House piacvezetőként professzionális és innovatív munkát végez, mégis nyitott az együtt nevetésre." Ennek az attitűdnek a közvetítése a filmek segítségével bizalmat ébreszt, és szokatlansága ellenére éppen a hagyományos utakon közvetített víziót erősíti. "A vírusfilm, mint műfaj nem újkeletű, ennek alkalmazását az ingatlanközvetítésben viszont még nem igen használták Magyarországon. Nagyon jó érzés volt, hogy több tucat fiatalt biztattunk játékra és izgalmas volt a pályaműveket értékelve látni, hogy miként tekintetnek a fiatalok egy ingatlanosra vagy mit jelent nekik az otthon" - nyilatkozta Szirtes Bernadett, a Duna House Marketing vezetője. "Nagyon büszke vagyok a díj másik felére is, mert weboldalunkat hosszas előkészítés után, ügyfeleink igényeit szem előtt tartva álmodtuk meg. Nap mint nap dolgozunk rajta, újabb fejlesztésekkel, kényelmes, ügyfélbarát megoldásokkal építjük tovább." Az Év fiatal sikeres franchise átvevője kategória díjazottja a Duna House szombathelyi partnere lett. A céget 25 éves vállalkozók hozták létre azzal a céllal, hogy ingatlan értékesítési tapasztalatukat és vállalkozói kedvüket sikeres Duna House franchise partnerként kamatoztassák. 2006-ban nyílt az első iroda, az ingatlanpiac még általánosan jövedelmező időszakában. A siker már az első években megmutatkozott, így 2008-ban, a válság évében megnyitották második irodájukat is. A 2009-es év nem volt kedvező a gazdaságnak, de a Duna House által nyújtott üzleti modellnek köszönhetően a hálózattal együtt tovább tudott fejlődni a két iroda, s 2010-ben már kiegyensúlyozott, stabil üzleti eredménnyel erősödhetett tovább.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
MTI: Az Indotek 2 milliárd forintból korszerűsíti a szegedi és a debreceni plázát | 2019-12-09 10:47
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
kerítés | takarmány | Jelenlét Ház | Csorvási Gazdák | Pesterzsébet | Mol | Rossmann | háztervezés | Pakisztán | dekoráció | hajgyógyászat | állásinterjú | pályakezdő | P&G | Máltai Szeretetszolgálat | Pampers | home office | Légzésfigyelő pulzoximéter | pedagógus | elkóborolt kutyák | DIGI | munkáltató | Gáz | űrlap
|
PARTNEREINK
|