|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Mobil | A mobil eszközökre támaszkodik a szórakoztató elektronikai ipar
MOBIL
![]()
MTI: A mobil eszközökre támaszkodik a szórakoztató elektronikai ipar
Külföld | 2013-01-08 11:20 |
Mostantól a táblaszámítógépek és okostelefonok iránti piaci kereslet adja a szórakoztató elektronikai ipar motorját - áll a GfK és a CEA, a Las Vegas-i CES elektronikai vásáron közzétett prognózisában. A növekedés motorját hosszú időn keresztül a laptévék iránti kereslet adta, ezt a szerepet azonban a 3D tévétechnológia terjedése ellenére is az utóbbi időkben a mobil készülékek vették át. A teljes piaci forgalomnak az idén már legalább ötven százalékát adják majd a mobil készülékek: a táblaszámítógépek, az okostelefonok és a mobil személyi számítógépek. A szórakoztató elektronikai termékek világpiaci forgalma emellett a fejlődő régiók, ezen belül is elsősorban Kína és India növekvő keresletére támaszkodik majd. A tanulmány az idén mintegy 4 százalékos forgalomnövekedést vetít előre a 2012-es egyszázalékos csökkenés után. Ezen belül a fejlődő régiók forgalma az idén 9 százalékkal emelkedik a tavalyi 3 százalék után, a fejlett régióké pedig 1 százalékkal nő a tavalyi 4 százalékos csökkenés után. A teljes szórakoztató elektronikai termékforgalomnak az idén 56 százalékát adják majd a fejlett régiók a tavalyi 57 százalék után és 44 százalékát a fejlődő régiók a tavalyi 43 százalék után. A világ fejlett régióiban a 2009-eshez képest az idén 10 százalékkal, a fejlődő régiókban pedig 57 százalékkal emelkednek majd az értékesítések. Az okostelefonok értékesítésében a fejlődő piacok veszik át a vezetést a fejlett piacoktól a viszonylag alacsonyabb árfekvésű készülékek terjedésének köszönhetően. Míg 2011-ben a világpiaci okostelefon-eladások 54 százaléka a fejlett régiókra és 46 százaléka a fejlődő régiókra esett, addig az idén az arány 58-42 százalékra módosul a fejlődő régiók javára - jelzi a Las Vegas-i CES (Consumer Elelctronic Show) nemzetközi szórakoztató elektronikai vásár szervezője, az amerikai CEA (Consumer Electronics Association) piackutató érdekeltsége, a CE MarketMetrics és a GfK (Gesellschaft für Konsumforschung) piackutató intézet prognózisa. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
szálloda | Turkish Airlines | tárolás | nyugtató | esküvői ruha | Pepco | mesterséges intelligencia | digitalizáció | Lidl | lángos | kenőmájas | napelem | Carlsberg | Liverpool FC | KRQ | grillezés | Turkish Technic | akkumulátor | SPAR | nyakkendő | Gyógynövény | Rolls-Royce | minibár | Liv Duna Medical Center
![]() |
PARTNEREINK
|