SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Pályázati projekt | A Nemzeti Egészségügyi és Egészségipari Kommunikációs Közh...


NEEK: A Nemzeti Egészségügyi és Egészségipari Kommunikációs Közhasznú Egyesület pályázatot hirdet a 2012 egészségügyi kommunikációs kampánya cím elnyerésére.
Országos | 2013-01-07 15:17 | NEEK



Pályázni 2012-ben megindított vagy lezárult, egészségügyi vonatkozású kampánnyal lehet. A pályázati anyagot a megrendelő és/vagy az ügynökség készítheti el, illetve nyújthatja be elektronikus úton.

Egy pályázó több kampánnyal is pályázhat.

A pályázati anyagokat bizalmasan kezeljük, csak a szakmai zsűri tagjai számára lesznek hozzáférhetőek.

A pályázat kötelező tartalmi elemei:

1. A pályázó(k) adatai (a cég neve, székhelye, a kampányban résztvevő munkatársak bemutatása)

2. A kampány leírása, a kampány eredményeit összesítő jelentés

3. Egyéb dokumentumok, amelyek a pályázó megítélése szempontjából fontosak lehetnek, és a pályázó eredményeit bizonyítják (pl. díjak, elismerések, publikációk, sajtóanyagok)

A pályázat benyújtásának határideje: 2013. január 25., 24:00

A pályázati anyag (a csatolt dokumentumok nélkül) legfeljebb 15 gépelt oldal terjedelmű lehet (Times New Roman betűtípus, 12-es méret, 1,5 sorköz). A pályázatot magyar nyelven, elektronikus úton kell benyújtani az el.kft@chello.hu E-mail címre. Az E-mail tárgya a következő legyen: ,,NEEK-pályázat''. A kísérő levélben a pályázónak nyilatkoznia kell arról, hogy a pályázat eredményétől függetlenül be kívánja-e kampányát mutatni egy 15 perces előadás keretében a Marketing, public relations és reklám az egészségügyben konferencián.

Javasolt formátum: MS Word vagy PDF, illetve a mellékletek esetében TIFF vagy JPG is. Nevezési díj 5.000 Ft (+ÁFA), amelyet a pályázat beküldését követően, a lebonyolító É+L Kongresszus- és Kiállításszervező Kft. számlája alapján kell kiegyenlíteni. A pályázatok formai (a kiírási feltételeknek való megfelelés, ill. külalak, tagolás, érthetőség) és tartalmi (feladat kifejtése, elérendő célok definiálása, piacelemzés, konkurencia-elemzés, SWOT, célcsoport meghatározása, elérendő piacnagyság és módszerek, akcióterv, szükséges erőforrások, elérendő célok teljesülése - eredményesség vizsgálata, nyomonkövetés, ötletesség/kreativitás) szempontok alapján kerülnek elbírálásra. A kiíró - a pályázat eredményétől függően - külön elismerő oklevélben részesíti a legjobb ötszázezer forintnál kisebb költségvetéssel gazdálkodó kampányt. A cím ünnepélyes átadására a Marketing, public relations és reklám az egészségügyben XVI. Országos Konferencián kerül sor (Budapest, 2013. február 21-22., www.euuzlet.hu/kommunikacio).







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!