|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Üzlet | Együtt népszerűsíti a téli Balatont a Theodora és a Magyar Turizmus Zr...
ÜZLET
Magyar Turizmus Zrt.: Együtt népszerűsíti a téli Balatont a Theodora és a Magyar Turizmus Zrt.
Országos | 2012-11-22 | Avantgarde Group
A Magyar Turizmus Zrt. és a Kékkúti Ásványvíz Zrt. stratégiai megállapodást kötött egymással a Balaton régió és a Balaton-felvidék népszerűsítésére. Az együttműködés keretében a magyar turizmus logója és téli balatoni jelenetek kerülnek ki a Theodora ásványvíz téli címkéjére. A mostani összefogás alapgondolata, hogy közösen hirdessék hazánk különleges, föld alatti ásványvíz készletét, ezen belül a Káli-medence ásványokban gazdag vízkincsét. Az új csomagolásba öltöztetett palackok november végén kerülnek a boltokba. A Magyar Turizmus Zrt. és a Kékkúti Ásványvíz Zrt. közel egy éve kezdődött kooperációját az idén tavasszal pecsételték meg a társaság vezetői egy szándéknyilatkozat aláírásával. A közös munka eredményeként most félmillió palackra, valamint zsugorfóliára kerül ki a turisztikai marketingszervezet logója. A társaság nem titkolt célja, hogy a Balatonra ne csak mint nyári vízparti üdülőhelyre gondoljanak az utazók, hanem a többi évszakban is ismerjék meg és élvezzék a magyar tenger aktív-, gasztronómiai-, kulturális és egészségturisztikai kínálatát. "A Magyar Turizmus Zrt. számára elengedhetetlenül fontos a turizmusban érdekelt szolgáltatókkal és a balatoni régió arculatát meghatározó cégekkel folytatott együttműködés. Örülünk, hogy most sok százezer, a Káli-medence értékeit szerető és ismerő Theodora fogyasztóhoz juthatunk el" - mondta Maráczi Gábor, a Magyar Turizmus Zrt. stratégiai és marketingigazgatója. A Theodorát palackozó Kékkúti Ásványvíz Zrt. a Balaton-felvidéki Nemzeti Park védett természeti környezetében, a Káli-medencében végzi tevékenységét, már 105 éve. A cég jelentős mértékben támogatja a régió környezeti, turisztikai és kulturális fejlődését - pl. Theodora tanösvények létrehozása -, emellett az egészséges életmód és a térség által nyújtott komplex élmények hirdetője is. Az ásványvíz jelmondata, a "természetesen izgalmas íz" koncepció így képben is megjelenik a termékek téli csomagolásán, és egyben utal a termék karakteres ízére és Balaton-felvidéki eredetére. A Magyar Turizmus Zrt. logója mellett az ásványvizek szezonális csomagolására jellegzetes téli balatoni jelenetek - például korcsolyázás, fakutyázás, forralt borozás - kerülnek, amelyek november végétől láthatók a Theodora 1,5 literes ásványvizeken. A két szervezet együttműködése várhatóan 2013-ban is folytatódik, így csaknem 40 millió palack Theodora ásványvízre kerülhet majd fel a magyar turizmus logója.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
Csorvási Gazdák | Máltai Szeretetszolgálat | Mol | P&G | űrlap | hajgyógyászat | Pampers | dekoráció | elkóborolt kutyák | pedagógus | Pesterzsébet | home office | kerítés | Pakisztán | takarmány | DIGI | állásinterjú | Jelenlét Ház | Gáz | Légzésfigyelő pulzoximéter | pályakezdő | Rossmann | munkáltató | háztervezés
|
PARTNEREINK
|