SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Üzlet | Együtt népszerűsíti a téli Balatont a Theodora és a Magyar Turizmus Zr...


Magyar Turizmus Zrt.: Együtt népszerűsíti a téli Balatont a Theodora és a Magyar Turizmus Zrt.
Országos | 2012-11-22 | Avantgarde Group



A Magyar Turizmus Zrt. és a Kékkúti Ásványvíz Zrt. stratégiai megállapodást kötött egymással a Balaton régió és a Balaton-felvidék népszerűsítésére.

Az együttműködés keretében a magyar turizmus logója és téli balatoni jelenetek kerülnek ki a Theodora ásványvíz téli címkéjére. A mostani összefogás alapgondolata, hogy közösen hirdessék hazánk különleges, föld alatti ásványvíz készletét, ezen belül a Káli-medence ásványokban gazdag vízkincsét. Az új csomagolásba öltöztetett palackok november végén kerülnek a boltokba.

A Magyar Turizmus Zrt. és a Kékkúti Ásványvíz Zrt. közel egy éve kezdődött kooperációját az idén tavasszal pecsételték meg a társaság vezetői egy szándéknyilatkozat aláírásával. A közös munka eredményeként most félmillió palackra, valamint zsugorfóliára kerül ki a turisztikai marketingszervezet logója. A társaság nem titkolt célja, hogy a Balatonra ne csak mint nyári vízparti üdülőhelyre gondoljanak az utazók, hanem a többi évszakban is ismerjék meg és élvezzék a magyar tenger aktív-, gasztronómiai-, kulturális és egészségturisztikai kínálatát. "A Magyar Turizmus Zrt. számára elengedhetetlenül fontos a turizmusban érdekelt szolgáltatókkal és a balatoni régió arculatát meghatározó cégekkel folytatott együttműködés. Örülünk, hogy most sok százezer, a Káli-medence értékeit szerető és ismerő Theodora fogyasztóhoz juthatunk el" - mondta Maráczi Gábor, a Magyar Turizmus Zrt. stratégiai és marketingigazgatója.

A Theodorát palackozó Kékkúti Ásványvíz Zrt. a Balaton-felvidéki Nemzeti Park védett természeti környezetében, a Káli-medencében végzi tevékenységét, már 105 éve. A cég jelentős mértékben támogatja a régió környezeti, turisztikai és kulturális fejlődését - pl. Theodora tanösvények létrehozása -, emellett az egészséges életmód és a térség által nyújtott komplex élmények hirdetője is. Az ásványvíz jelmondata, a "természetesen izgalmas íz" koncepció így képben is megjelenik a termékek téli csomagolásán, és egyben utal a termék karakteres ízére és Balaton-felvidéki eredetére. A Magyar Turizmus Zrt. logója mellett az ásványvizek szezonális csomagolására jellegzetes téli balatoni jelenetek - például korcsolyázás, fakutyázás, forralt borozás - kerülnek, amelyek november végétől láthatók a Theodora 1,5 literes ásványvizeken.

A két szervezet együttműködése várhatóan 2013-ban is folytatódik, így csaknem 40 millió palack Theodora ásványvízre kerülhet majd fel a magyar turizmus logója.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!