|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Ügynökség | Kommunikációs tendert nyert a Morpho Communications
ÜGYNÖKSÉG
![]()
Morpho Communications: Kommunikációs tendert nyert a Morpho Communications
Budapest | 2012-11-07 | Morpho Communications
A Morpho Communications nyerte a Basilicus Szőlőbirtok és Borkultúra Központ hazai bevezetésének kommunikációs tenderét. A Basilicus Szőlőbirtok Kft. meghívásos tenderen a Morpho Communications-t választotta kommunikációs ügynökségének. A megbízás a Basilicus márka felépítésére és bevezetésére, valamint a tokaji régióban található Basilicus Borkultúra Központ és a Basilicus Szőlőbirtok teljes körű sajtó- és marketingkommunikációjára, stratégiai kommunikációs tanácsadásra, továbbá közösségi média és kreatív tevékenységekre vonatkozik. "Büszkék vagyunk rá, hogy a Basilicussal együttműködve, kiemelkedő szerepet vállalhatunk a tokaji régió újra felfedezésében és a hazai borkultúra formálásában. Komoly szakmai kihívást és felelősséget jelent a Basilicus márkanevének bevezetése, hiszen azon túl, hogy egy minőségi kézműves borászat borait ismerhetik meg a borkedvelők, Tokaj első Borkultúra Központjának megnyitásával a Basilicus az egész tokaji régiót kívánja képviselni. A kommunikáció célja, hogy újrapozícionálja a tokaji régiót és felfrissítse a terület és a hozzá kapcsolódó borászatok megítélését, illetve, hogy megismertesse a borfogyasztókkal a Basilicus különleges, mesélő borait. A projektet az teszi még izgalmasabbá, hogy a hagyományos kommunikáció elemein túl számos más, kreatív feladattal is megbízták ügynökségünket, így lehetőségünk van a teljes arculat kialakításától a boros címkék tervezésén át a PR videókig mindent egységesen, a lehető legnagyobb összhangban felépíteni. Célunk, hogy a Basilicus-szal közösen, segítsünk az embereknek visszatalálni Tokajba, hogy megtapasztalják a régió és borai sokszínűségét és egyediségét" - mondta Jekler Rudolf, a Morpho Communications ügyvezető igazgatója. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
SPAR | Shell | balatoni turisztikai szezon | Mol | Hans Zimmer | OPUS TIGÁZ | MTÜ | Oroszország | Gyereknap | ANY Biztonsági Nyomda | alkoholfogyasztás | Magyar Turisztikai Ügynökség | Széchenyi István Egyetem | Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér | külföldi vendégforgalom | Greenpeace | Budapest Airport | elnök | párizsi Pompidou Központ | Diageo | Vetőmag Szövetség | KRQ | autószerviz | autódiagnosztika
![]() |
PARTNEREINK
|