|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Energia | 115 évet jutalmazott a fény szolgálatában a Business Superbrands díj
ENERGIA
GE Lighting & Industrial: 115 évet jutalmazott a fény szolgálatában a Business Superbrands díj
Külföld | 2012-09-25 | Noguchi
Az idén immár második alkalommal került be a GE Lighting a legkiválóbb márkáknak kijáró Business Superbrands díjjal elismert vállalatok körébe. A GE fényforrás üzletága, amely Egyesült Izzó néven alakult meg, majd Tungsram néven vált világmárkává, tavaly ünnepelte fennállásának 115. évfordulóját. 2012-ben ötödik alkalommal ült össze a 14 tagú, független szakemberekből álló zsűri, akik szakmai kamarák és szövetségek segítségével döntöttek arról, hogy mely cégek viselhetik az üzleti márkáknak ítélt megtisztelő Business Superbrands védjegyet. A GE Lighting Európa, Közel-Kelet, Afrika régióinak központja Budapesten található, csakúgy, mint a fényforrás üzletág Globális Technológia Központja, ahol mintegy 160 fős mérnök csapat dolgozik a jövő fényforrásainak fejlesztésén, ennek köszönhetően innovatív termékeket kínálva háztartási, üzleti és ipari ügyfeleinek. A társaság 1989 óta a Thomas Edison alapította General Electric tulajdona. 2011-ben a vállalat még egy fontos évfordulót ünnepelt: Aschner Lipót 90 évvel azelőtt hozta létre a Váci úton Európa első ipari kutatólaboratóriumát. A létesítmény ma is működik, immár a GE globális fényforrás technológiai központjaként. "Thomas Edison több mint 130 évvel ezelőtt megalkotta az első, sorozatgyártásra alkalmas izzólámpát, ám találmányát egy magyar vállalat tökéletesítette. Ez a vállalat, az Egyesült Izzó később Tungsram néven a világítástechnika és az innováció fontos szereplőjévé vált. A GE 130 és a Tungsram 115 éves hagyományaira építve mi határozhatjuk meg a világítás jövőjét. Továbbra is elkötelezettek vagyunk Magyarország mellett, ezt beruházásaink is bizonyítják. Megtiszteltetés számunkra, hogy eddigi erőfeszítéseink eredményeként megkaphattuk a Business Superbrands elismerést.", mondta Phil Marshall, a GE Lighting EMEA elnök-vezérigazgatója. A Nemzetközi Superbrands Programot több mint másfél évtizeddel ezelőtt marketinggel és kommunikációval foglalkozó szaktekintélyek köre indította útjára a programot Nagy-Britanniában. Céljuk kettős volt: a kiemelkedő erejű márkák reflektorfénybe állítása, valamint követendő példák bemutatása a fejlődni, tanulni kívánó piaci szereplők számára. A program az indulás óta a világ minden részén ismertté vált, ma már 5 földrész 88 országában jelent különleges minősítést a Superbrands elismerés.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
LIDL | szörp | utazás | szilveszter | Varnus Xaver | cafeteria | édességek | Auchan | műfü | K&H | Palladio Orchestra | kert | Rhoda Scott | karácsonyi különlegességek | Bad Kleinkirchheim | virsli | karácsony | fenntartható önkormányzat | pezsgő | magyarok | SAP | adomány | Magyar Vöröskereszt | Kifli.hu
|
PARTNEREINK
|