SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Energia | 115 évet jutalmazott a fény szolgálatában a Business Superbrands díj


GE Lighting & Industrial: 115 évet jutalmazott a fény szolgálatában a Business Superbrands díj
Külföld | 2012-09-25 | Noguchi



Az idén immár második alkalommal került be a GE Lighting a legkiválóbb márkáknak kijáró Business Superbrands díjjal elismert vállalatok körébe.

A GE fényforrás üzletága, amely Egyesült Izzó néven alakult meg, majd Tungsram néven vált világmárkává, tavaly ünnepelte fennállásának 115. évfordulóját. 2012-ben ötödik alkalommal ült össze a 14 tagú, független szakemberekből álló zsűri, akik szakmai kamarák és szövetségek segítségével döntöttek arról, hogy mely cégek viselhetik az üzleti márkáknak ítélt megtisztelő Business Superbrands védjegyet.

A GE Lighting Európa, Közel-Kelet, Afrika régióinak központja Budapesten található, csakúgy, mint a fényforrás üzletág Globális Technológia Központja, ahol mintegy 160 fős mérnök csapat dolgozik a jövő fényforrásainak fejlesztésén, ennek köszönhetően innovatív termékeket kínálva háztartási, üzleti és ipari ügyfeleinek. A társaság 1989 óta a Thomas Edison alapította General Electric tulajdona. 2011-ben a vállalat még egy fontos évfordulót ünnepelt: Aschner Lipót 90 évvel azelőtt hozta létre a Váci úton Európa első ipari kutatólaboratóriumát. A létesítmény ma is működik, immár a GE globális fényforrás technológiai központjaként.

"Thomas Edison több mint 130 évvel ezelőtt megalkotta az első, sorozatgyártásra alkalmas izzólámpát, ám találmányát egy magyar vállalat tökéletesítette. Ez a vállalat, az Egyesült Izzó később Tungsram néven a világítástechnika és az innováció fontos szereplőjévé vált. A GE 130 és a Tungsram 115 éves hagyományaira építve mi határozhatjuk meg a világítás jövőjét. Továbbra is elkötelezettek vagyunk Magyarország mellett, ezt beruházásaink is bizonyítják. Megtiszteltetés számunkra, hogy eddigi erőfeszítéseink eredményeként megkaphattuk a Business Superbrands elismerést.", mondta Phil Marshall, a GE Lighting EMEA elnök-vezérigazgatója.

A Nemzetközi Superbrands Programot több mint másfél évtizeddel ezelőtt marketinggel és kommunikációval foglalkozó szaktekintélyek köre indította útjára a programot Nagy-Britanniában. Céljuk kettős volt: a kiemelkedő erejű márkák reflektorfénybe állítása, valamint követendő példák bemutatása a fejlődni, tanulni kívánó piaci szereplők számára. A program az indulás óta a világ minden részén ismertté vált, ma már 5 földrész 88 országában jelent különleges minősítést a Superbrands elismerés.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!