SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Ügynökség | Bejelentette együttműködését a Kaspersky Lab és a LEWIS PR


Kaspersky Lab: Bejelentette együttműködését a Kaspersky Lab és a LEWIS PR
Budapest | 2012-09-24 | LEWIS PR



A Kaspersky Lab, a világ egyik leggyorsabban növekvő IT-biztonsági vállalata a LEWIS PR-t választotta hivatalos kommunikációs ügynökségének Magyarországon.

A Kaspersky Lab 1997-es indulása óta mára a világ legnagyobb magántulajdonban lévő végpontvédelmi megoldásokat gyártó vállalatává nőtte ki magát, nem kevesebb, mint 200 országban 2500 magasan képzett szakembert foglalkoztat.

"Örülünk, hogy egy olyan nagymúltú céggel dolgozhatunk együtt, mint a Kaspersky Lab. Úgy gondolom, hogy a hazai piacon szükség van egy olyan nagy játékos aktív kommunikálására, aki alapjában véve maga is formálja a piacot. A mi feladatunk, hogy a hazai piacon sikeresen kommunikáljuk a Kaspersky Lab piacformáló és innovatív törekvéseit, és közelebb hozzuk a fogyasztókhoz" - mondta Hauer Berta, a LEWIS PR magyarországi irodájának vezetője.

A Kaspersky Lab idén 15 éve fejleszti innovatív biztonsági szoftvereit és megoldásait otthoni és üzleti felhasználóknak: világszerte több, mint 300 millió ember és 250000 vállalat rendelkezik jelenleg a Kaspersky védelmével. A céget a Kaspersky társalapítója és vezérigazgatója valamint a csoport elnöke, Eugene Kaspersky vezeti.

Az ügynökség célja, hogy felhívja a figyelmet az interneten megjelenő fenyegetésekre, valamint arra - ahogy a Kaspersky Lab küldetése is tartja - hogy mindenkinek joga van az internetes biztonsághoz, legyen otthoni, vállalati vagy akár kormányzati felhasználó. A Kaspersky Lab által üzemeltetett securelist.com elemző oldal egyik fontos forrása lehet a legújabb trendeknek és veszélyforrásoknak, valamint ezt a célt szolgálják a Kaspersky Lab számos helyi és regionális felmérései is.

"Manapság az internet fontos része az életünknek, de sajnos számos otthoni felhasználó, sőt vállalkozás még mindig nincs tisztában a biztonságos internethasználat szabályaival és a biztonsági megoldásokkal - ezzel élnek vissza legtöbbször a kiberbűnözők. Az alapelvünk része, hogy az internetes fenyegetéseket valós időben kommunikáljuk és az összetett biztonsági kérdéseket közérthető nyelven válaszoljuk meg. Úgy gondoljuk, hogy a Kaspersky Lab biztonsági szakértelme hasznosnak fog bizonyulni a magyar média és a fogyasztók körében egyaránt" - mondta Mikhail Vasin, a Kaspersky Lab Strategic Public Relations Group fejlődő régiójáért felelős vezetője.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!