|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Ügynökség | Bejelentette együttműködését a Kaspersky Lab és a LEWIS PR
ÜGYNÖKSÉG
Kaspersky Lab: Bejelentette együttműködését a Kaspersky Lab és a LEWIS PR
Budapest | 2012-09-24 | LEWIS PR
A Kaspersky Lab, a világ egyik leggyorsabban növekvő IT-biztonsági vállalata a LEWIS PR-t választotta hivatalos kommunikációs ügynökségének Magyarországon. A Kaspersky Lab 1997-es indulása óta mára a világ legnagyobb magántulajdonban lévő végpontvédelmi megoldásokat gyártó vállalatává nőtte ki magát, nem kevesebb, mint 200 országban 2500 magasan képzett szakembert foglalkoztat. "Örülünk, hogy egy olyan nagymúltú céggel dolgozhatunk együtt, mint a Kaspersky Lab. Úgy gondolom, hogy a hazai piacon szükség van egy olyan nagy játékos aktív kommunikálására, aki alapjában véve maga is formálja a piacot. A mi feladatunk, hogy a hazai piacon sikeresen kommunikáljuk a Kaspersky Lab piacformáló és innovatív törekvéseit, és közelebb hozzuk a fogyasztókhoz" - mondta Hauer Berta, a LEWIS PR magyarországi irodájának vezetője. A Kaspersky Lab idén 15 éve fejleszti innovatív biztonsági szoftvereit és megoldásait otthoni és üzleti felhasználóknak: világszerte több, mint 300 millió ember és 250000 vállalat rendelkezik jelenleg a Kaspersky védelmével. A céget a Kaspersky társalapítója és vezérigazgatója valamint a csoport elnöke, Eugene Kaspersky vezeti. Az ügynökség célja, hogy felhívja a figyelmet az interneten megjelenő fenyegetésekre, valamint arra - ahogy a Kaspersky Lab küldetése is tartja - hogy mindenkinek joga van az internetes biztonsághoz, legyen otthoni, vállalati vagy akár kormányzati felhasználó. A Kaspersky Lab által üzemeltetett securelist.com elemző oldal egyik fontos forrása lehet a legújabb trendeknek és veszélyforrásoknak, valamint ezt a célt szolgálják a Kaspersky Lab számos helyi és regionális felmérései is. "Manapság az internet fontos része az életünknek, de sajnos számos otthoni felhasználó, sőt vállalkozás még mindig nincs tisztában a biztonságos internethasználat szabályaival és a biztonsági megoldásokkal - ezzel élnek vissza legtöbbször a kiberbűnözők. Az alapelvünk része, hogy az internetes fenyegetéseket valós időben kommunikáljuk és az összetett biztonsági kérdéseket közérthető nyelven válaszoljuk meg. Úgy gondoljuk, hogy a Kaspersky Lab biztonsági szakértelme hasznosnak fog bizonyulni a magyar média és a fogyasztók körében egyaránt" - mondta Mikhail Vasin, a Kaspersky Lab Strategic Public Relations Group fejlődő régiójáért felelős vezetője.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
család | méz | textíliák | gyerekszoba | Olaszország | grill | Airbnb | játékpiac | coaching | jégkorong | motor | lámpa | E.ON | olasz divat | építőipar | lakáskiadás | dekoráció | sport | elektromos kerékpár | Fóliázás | Bridgestone Tatabánya | emeletes ágy | informatikai eszközök | terasz
|
PARTNEREINK
|