SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Média | Új csatornát indít a TV2 Csoport


TV2: Új csatornát indít a TV2 Csoport
Országos | 2012-07-13 | sajtoszoba.tv



Anyacége, a ProSiebenSat.1 hosszú távú fejlesztési koncepciójának részeként jelentős technikai fejlesztéseket hajt végre, valamint megújítja kábelcsatornáit, és a meglévő portfóliót megerősítve újabb kábelcsatornát indít a TV2 Csoport.

Hosszú távú stratégiai terv keretében nagy volumenű fejlesztést hajt végre, megújítja, egyben újabb csatornával bővíti kábelportfólióját a TV2 Csoport. Új műsorblokkokkal, saját gyártású tartalmakkal erősít a FEM3 és a PRO4, ősszel indul a SuperTV2 nevű prémium csatorna.

Anyacége, a ProSiebenSat.1 hosszú távú fejlesztési koncepciójának részeként jelentős technikai fejlesztéseket hajt végre, valamint megújítja kábelcsatornáit, és a meglévő portfóliót megerősítve újabb kábelcsatornát indít a TV2 Csoport. A nemzetközi médiavállalat részéről a magyar piacon az elmúlt időszak legnagyobb mértékű invesztíciójának célja, hogy egy 4 éves terv keretében, új stratégia mentén erősítse a TV2 Csoport piaci pozícióját.

A stratégiaváltás a TV2 Csoport hosszú távú stabilitását, a disztribúciós bevételek kiaknázásának lehetőségét szolgálja. Bizonyítja egyúttal a tulajdonosok elégedettségét a TV2 Csoport elmúlt féléves nézettségi eredményeivel és a programráfordítások hatékonyságával. Az invesztíció egyértelműen mutatja a ProSiebenSat.1 elkötelezettségét a hazai leányvállalat iránt valamint azt a tényt, hogy komoly potenciált látnak a hazai piacban és a TV2 márkában - mondta Simon Zsolt, a TV2 vezérigazgatója.

A fejlesztési terv első elemeként, a 2010-ben indult, elsősorban női célközönségnek szóló FEM3 és a 2011-ben indított, férfiakat megcélzó PRO4 mellé harmadikként egy általános szórakoztató, prémiumtartalmakat is kínáló csatorna sorakozik fel. A 2012 őszén, SuperTV2 néven induló televízióadó nagy költségvetésű, saját gyártású műsorokkal, premierfilmekkel és sorozatokkal várja nézőit. Ezek mellett az aktuális tévés trendeknek megfelelően, a TV2-n már megismert márkák kiterjesztése is látható lesz az új csatornán, illetve egyes műsorok a TV2-es premier előtt kerülnek képernyőre.

A SuperTV2 elindítása mellett megújul a TV2 Csoport további két kábelcsatornája is. A FEM3-on új, saját gyártású műsorokkal valamint tematikus, elsősorban a női célcsoportnak szóló műsorblokkokkal bővül a kínálat. A PRO4 szintén saját gyártású műsorokkal erősít, melyek a csatorna férfias jellegét kívánják hangsúlyozni.

Mindemellett a TV2 megerősítésére is sor kerül, az őszi műsorstruktúra legfontosabb eleme a világ egyik vezető tehetségkutató formátuma, a Voice című szuperprodukció.

Az invesztíció fontos része, hogy mind a TV2, mind a SuperTV2 ősztől HD minőségben sugároz.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!