SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Pénzügy | Intenzív növekedésnek indult a Bomba!


Bomba Energy Drink Kft.: Intenzív növekedésnek indult a Bomba!
Budapest | 2012-05-17 | WELL PR Agency



A tavalyi évben 73%-kal nőtt a Bomba! energiaital értékesített mennyisége. 2012 első negyedévében 3,17%-kal nőtt a márka mennyiségben mért piaci részesedése a teljes piac vonatkozásában, a hipermarketekben pedig átvette a vezetést.

A piac változásai, a kormányzati szigorítások ellenére is sikeres évet tudhat maga mögött a Bomba! Energy Drink Kft., amely 2010-ről 2011-re 73%-kal növelte a Bomba! energiaital értékesített mennyiségét. A mennyiség tekintetében a cég még látványosabb növekedést ért el az általa forgalmazott, alacsonyabb kategóriás GO energiaitallal, amelynek forgalma az előző éves 430%-a volt.

"A látványos és erőteljes növekedést nagymértékben segítette disztribúciónk növelése, a megfelelő árképzés, és az ezt támogató marketing és szponzorációs stratégia" - nyilatkozta Rick Gábor, a Bomba! Energy Drink Kft. értékesítési vezetője. "A tavaly bevezetett szigorítások, és a piaci körülmények kedvezőtlen alakulása miatt az értékbeli növekedés nem volt ennyire látványos, de minden nehézség ellenére sikerült pozitív évet zárnunk."

A 2012-es év első negyedéve újabb látványos eredményeket hozott a mennyiség tekintetében: a Bomba! piaci részesedése decemberről márciusra 3,17%-kal nőtt a teljes piac vonatkozásában, és így már csak néhány százalék választja el a piacvezető pozíciójától. A márka a leglátványosabb növekedést a hipermarketekben produkálta, ahol több mint 11%-os növekedéssel a legnagyobb mennyiségben értékesített energiaital lett, ezzel maga mögé utasította összes többi versenytársát.

"A Bomba!-nál gőzerővel dolgozunk azon, hogy ez az intenzív növekedés a jövőben is folytatódjon. Ennek érdekében folyamatos termékfejlesztéssel, a disztribúció további növelésével valamint intenzív marketing kampányokkal vágunk neki az előttünk álló, forgalom szempontjából igen jelentős nyári időszaknak" - tette hozzá Rick Gábor.

A Bomba! energiaital 1997-ben jelent meg Magyarországon. A termék forgalmazását az osztrák tulajdonban lévő Büki Üdítő Kft. kezdte meg, amely 2011. augusztus 1-től Bomba! Energy Drink Kft. néven változatlan formában folytatta működését. A Bomba! energiaitalok termékfejlesztése Magyarországon történik - a magyar vásárlók igényeinek és ízlésének megfelelően. A termék csak a hazai piacon kerül forgalomba.

Az italt forgalmazó Bomba! Energy Drink Kft. jelenleg 19 főt, a termékek nagykereskedelmével foglalkozó társcége pedig 12 főt foglalkoztat. A Bomba! Energy Drink Kft. éves forgalma 2010-ben meghaladta az 1,9 milliárd Forintot, a 2011-es évben pedig elérte a 2,7 milliárd Forintot. A Bomba! a 2010 évben több mint 500 millió Forint adó befizetésével járult hozzá a Magyar Állam költségvetéséhez.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!