|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Hirdető/márka | A Schneider Electric ismét a világ egyik legetikusabb vállalat...
HIRDETŐ/MÁRKA
![]()
Schneider Electric: A Schneider Electric ismét a világ egyik legetikusabb vállalata
Külföld | 2012-03-28 | Morpho Communications
A Schneider Electric, az energiamenedzsment nemzetközi szakértője, sorozatban második éve került a világ 100 legetikusabb vállalata közé Industrial Manufacturing kategóriában. A New York-i Ethisphere Institute által készített "World's Most Ethical Companies Ranking" lista keretében 48 kategóriában, 145 vállalatot díjaztak. A kitüntetés világszerte azokat a vállalatokat ismeri el, melyek a vállalatirányítás terén példás etikai hozzáállást mutatnak, és bizonyítják a fenntartható fejlődés iránti elkötelezettségüket. Az Ethisphere Intézet egy nemzetközileg elismert kutatóközpont, mely tevékenységét a leghatékonyabb üzletviteli folyamatok megalkotásának, fejlesztésének és megosztásának szenteli az üzleti etika, a vállalati társadalmi felelősségvállalás, a korrupció-ellenesség és a fenntarthatóság területén. A legetikusabb vállalatok rangsora lehetőséget ad a szervezetek számára, hogy elismerésben részesüljenek az etikus üzletvitel érdekében tett erőfeszítéseikért. A díj nyertesei olyan kiemelkedő vállalatok, melyek az etikus üzletvitelt a profitjuk hajtóerejeként kezelik, és ezáltal lényegesen nagyobb előnnyel indulnak versenytársaikhoz képest. A többlépcsős értékelési és kiválasztási folyamat az Ethisphere védett minősítési rendszere, az Ethics Quotient (Etika Hányados, EQ) alapján történik. A Schneider Electric számára az Ethisphere elismerése hosszú évek munkájának jutalma, mely során a csoport sikeréhez hozzájáruló tisztességes üzleti gyakorlatok, kezdeményezések megvalósítását és folytatását, valamint az ágazaton belüli etikai normák fejlesztését tűzte ki célul. A francia székhelyű vállalat számos keretrendszert hozott létre az évek során, amelyek célja többek között a környezettudatosság növelése, a felelősségteljes vezetői tevékenység biztosítása (valamint a zaklatás/diszkrimináció megelőzése), és az üzleti etika megsértésének elkerülése (pl.: vesztegetés, csalás, összeférhetetlenség). A 2002-ben megjelent "Principles of Responsibility" (A felelősség alapelvei) című iránymutató kiadványt a Schneider Electric az összes alkalmazottjához eljuttatta, így ez közös kiindulópontként szolgál minden munkatárs számára a felelősségvállalás terén, ágazati irányelvekkel kiegészülve (beszerzés, minőség, környezet stb.). A kiadványhoz kapcsolódó internetes képzést nemzetközi szinten 2010-ben 15 000 alkalmazott végezte el. Ekkor a Schneider Electric új folyamatokat és szervezeteket létesített, beleértve a Responsibility & Ethical Dynamics (Felelősségvállalási és etikai dinamika) programot is. Ennek célja, hogy minden munkatárs megismerje az irányelveket, és hogy azok etikai kérdések esetén megfelelő támogatást biztosítsanak számukra. 2012-ben a vállalat végrehajtó bizottságának tagjai külön megfelelőségi nyilatkozatot tettek az alapelvek betartásáról. Egy 2011-ben végzett felmérés szerint a Schneider Electric alkalmazottainak 75%-a véli úgy, hogy a felelősségvállalás és az etikai gyakorlatok versenyelőnyt jelentenek a vállalatcsoport számára. Ez meg is látszik az eredményeken, hiszen tavaly a Schneider Electric az Ethisphere listáján a 100 legetikusabb társaság két francia szereplőjének egyike volt. "Meggyőződésünk, hogy egy szervezet stabilitása és teljesítménye a felelősségteljes értékeken és gyakorlatokon alapszik mind a munkatársak kezelése, mind az ügyfelekkel és a beszállítókkal való kapcsolattartás terén. Ez a jelölés elismeri eddigi eredményeinket, és még jobb teljesítményre ösztönöz bennünket" - jelentette ki Jean-Pascal Tricoire, a Schneider Electric elnök-vezérigazgatója. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
E.ON | Liszt Ferenc Kamarazenekar | vendéglátóipar | légzés | SPAR | Környezetbarát tálak | REGIO JÁTÉK | dekoráció | AI technológia | mezőgazdaság | ALDI | adómentesség | gyerekszoba | tok | felmondás | akkumulátor | 57. Kékszalag | Raiffeisen Nagydíj | Autókulcs | játékpiac | Lidl | internet | oregánóolaj | Bátor Tábor
![]() |
PARTNEREINK
|