|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Felelősség | Új fenntarthatósági stratégia 2030-ig
FELELŐSSÉG
![]()
Henkel: Új fenntarthatósági stratégia 2030-ig
Budapest | 2012-03-19 | Henkel
A két évtizedes hagyománynak megfelelően, a Henkel az éves pénzügyi eredményeivel egy időben idén is közzé tette fenntarthatósági jelentését. A most megjelent 21. kiadásban a vállalat bemutatja új, 2030-ig szóló fenntarthatósági stratégiáját, amely az összes üzletágra és a teljes értékláncra kiterjed. Ennek középpontjában az a törekvés áll, hogy a vállalat kevesebb ráfordítással jobb eredményeket érjen el, és háromszorosára növelje a hatékonyságát. A Henkel célja, hogy 2030-ra minden megtermelt euró harmadannyi ráfordítást igényeljen, mint jelenleg. Ökológiai lábnyomának csökkentése és a fenntartható fogyasztás biztosítása érdekében a vállalat három fő területre koncentrál: a termékekre, a partnerekre és az emberekre. A Henkel világszerte dolgozó közel 47 000 alkalmazottja elkötelezettségével és szaktudásával nagymértékben hozzájárul az új fenntarthatósági stratégia megvalósításához. Az alaptevékenységébe tartozó innovatív termékek fejlesztése és gyártása mellett a vállalat arra is törekszik, hogy ügyfeleit, fogyasztóit, beszállítóit és ipari felhasználóit még szorosabban bevonja a teljes értékláncra kiterjedő fenntarthatóság támogatásába. A Henkel ezen felül abban is segíti ügyfeleit, hogy azok csökkentsék saját ökológiai lábnyomukat. Meg kell találnunk a módját, hogy többet érjünk el kevesebb ráfordítással - hangsúlyozta Kasper Rorsted, a Henkel igazgatóságának elnöke. Meggyőződésünk, hogy a fenntartható fejlődésre való törekvés nem csupán kötelességünk a jövő generációi felé, hanem gazdaságilag is ésszerű, és fontos tényező a piaci versenyben. Csökkenti a költségeket, innovációra ösztönöz és megerősíti a pozíciónkat a jövő piacain. Vezető szerep a fenntarthatóság terén A Henkel elmúlt tíz év során elért fenntarthatósági eredményeiből látható, hogy a vállalat folyamatosan törekszik a hatékonyság és biztonság növelésére: az energia- és vízfogyasztás 42 százalékkal, a hulladék mennyisége pedig 50 százalékkal csökkent a kibocsátás metrikus tonnában mért mennyiségére vetítve. Ugyanezen időszakban a munkahelyi balesetek száma 85 százalékkal csökkent. A Henkel vezető szerepét a fenntarthatóság terén független minősítések, díjak és rangsorok is rendszeresen megerősítik. Ennek egyik példája, hogy a Henkel a Dow Jones Fenntarthatósági Index 1999-es megalapítása óta minden évben szerepel a listán. A vállalat a tavalyi évben sorozatban ötödször végzett a nem tartós háztartási cikkek kategóriájának első helyén. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
társ | karácsony | pezsgő | lemezhajlítás | táp | Rhoda Scott | Auchan | Varnus Xaver | CV | Knorr-Bremse | Játék | kutyák | Okostelefon | menstruáció | fémipar | telefontok | tudás | fenntartható önkormányzat | étterem | Magyar Vöröskereszt | álláskeresés | Iskolaszer | macskák | Virsli
![]() |
PARTNEREINK
|