SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Felelősség | Új fenntarthatósági stratégia 2030-ig


Henkel: Új fenntarthatósági stratégia 2030-ig
Budapest | 2012-03-19 | Henkel



A két évtizedes hagyománynak megfelelően, a Henkel az éves pénzügyi eredményeivel egy időben idén is közzé tette fenntarthatósági jelentését.

A most megjelent 21. kiadásban a vállalat bemutatja új, 2030-ig szóló fenntarthatósági stratégiáját, amely az összes üzletágra és a teljes értékláncra kiterjed. Ennek középpontjában az a törekvés áll, hogy a vállalat kevesebb ráfordítással jobb eredményeket érjen el, és háromszorosára növelje a hatékonyságát.

A Henkel célja, hogy 2030-ra minden megtermelt euró harmadannyi ráfordítást igényeljen, mint jelenleg. Ökológiai lábnyomának csökkentése és a fenntartható fogyasztás biztosítása érdekében a vállalat három fő területre koncentrál: a termékekre, a partnerekre és az emberekre. A Henkel világszerte dolgozó közel 47 000 alkalmazottja elkötelezettségével és szaktudásával nagymértékben hozzájárul az új fenntarthatósági stratégia megvalósításához. Az alaptevékenységébe tartozó innovatív termékek fejlesztése és gyártása mellett a vállalat arra is törekszik, hogy ügyfeleit, fogyasztóit, beszállítóit és ipari felhasználóit még szorosabban bevonja a teljes értékláncra kiterjedő fenntarthatóság támogatásába. A Henkel ezen felül abban is segíti ügyfeleit, hogy azok csökkentsék saját ökológiai lábnyomukat.

Meg kell találnunk a módját, hogy többet érjünk el kevesebb ráfordítással - hangsúlyozta Kasper Rorsted, a Henkel igazgatóságának elnöke. Meggyőződésünk, hogy a fenntartható fejlődésre való törekvés nem csupán kötelességünk a jövő generációi felé, hanem gazdaságilag is ésszerű, és fontos tényező a piaci versenyben. Csökkenti a költségeket, innovációra ösztönöz és megerősíti a pozíciónkat a jövő piacain.

Vezető szerep a fenntarthatóság terén
A Henkel elmúlt tíz év során elért fenntarthatósági eredményeiből látható, hogy a vállalat folyamatosan törekszik a hatékonyság és biztonság növelésére: az energia- és vízfogyasztás 42 százalékkal, a hulladék mennyisége pedig 50 százalékkal csökkent a kibocsátás metrikus tonnában mért mennyiségére vetítve. Ugyanezen időszakban a munkahelyi balesetek száma 85 százalékkal csökkent.

A Henkel vezető szerepét a fenntarthatóság terén független minősítések, díjak és rangsorok is rendszeresen megerősítik. Ennek egyik példája, hogy a Henkel a Dow Jones Fenntarthatósági Index 1999-es megalapítása óta minden évben szerepel a listán. A vállalat a tavalyi évben sorozatban ötödször végzett a nem tartós háztartási cikkek kategóriájának első helyén.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!