|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Élelmiszeripar | Magyar fűszerpaprikát vásárol a Nestlé
ÉLELMISZERIPAR
![]()
Nestlé Hungária Kft: Magyar fűszerpaprikát vásárol a Nestlé
Budapest | 2012-03-05 | Avantgarde Group
Idén több mint 100 tonna hazai fűszerpaprikát vásárol a Nestlé európai hálózata mintegy 400 000 euró értékben. A konyhai termékeket gyártó üzletág számára a 100 százalékban magyar tulajdonú Rubin Szegedi Paprikafeldolgozó Kft. szállít. A magyar paprika felhasználásával készült MAGGI termékek nyolc európai országba jutnak el, a hazai boltokba idén várhatóan közel 800 tonna paprikával fűszerezett termék (ételízesítő, leveskocka és egyéb konyhai termék) kerül. Több mint 100 tonna fűszerpaprikát vásárol idén a Nestlé európai hálózata egy magyar beszállítótól. A hungarikumnak számító fűszer felhasználásával a háziasszonyok dolgát megkönnyítő, magyaros ízvilágú termékek készülnek a hazai mellett hét európai ország fogyasztói számára. A magyar paprika többek között az itthon komoly hagyományokkal rendelkező leves- és ízesítő kockákba kerül. A vállalat konyhai termékeket gyártó üzletága - a MAGGI - közel 100 féle termékkel van jelen Magyarországon, a leveskockák piacán 54,5% részesedést tudhat magáénak. A 2012-es tervek szerint a fűszerpaprika felhasználásával készülő leves- és ízesítő kockákból összesen 250 tonna kerül majd a hazai polcokra. Mindemellett a kifejezetten magyar ételek fűszerezésére kifejlesztett MAGGI Piros Magyaros Ízvarázs ételízesítő is hazai pirospaprikával készül, ami tovább erősíti a jellegzetes magyar ízek kiteljesedését. A Rubin Szegedi Paprikafeldolgozó Kft. 2006 óta szállít jó minőségű fűszerpaprikát a Nestlé számára. A 100 százalékban magyar tulajdonú, 40 főt foglalkozó kisvállalkozás a paprikát közvetlenül a hazai termelőktől vásárolja, a feldolgozást, őrlést és a csomagolást pedig szegedi üzemében végzi. Tavaly több mint 1000 tonna árut értékesített, ennek jelentős hányadát adta a Nestlé-együttműködés. "A valaha szebb időket megélt hazai fűszerpaprika-ágazat komoly nehézségekkel küzd, hiszen az olcsó ázsiai vagy dél-amerikai áruval kell felvennünk a versenyt. Azonban az olyan partnereink, mint például a Nestlé, a kiváló ízt és a különleges aromát részesítik előnyben, és ragaszkodnak a magyar minőséghez." - mondta el Szokol Lajos, a Rubin Kft. ügyvezető igazgatója. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
adómentesség | 57. Kékszalag | Környezetbarát tálak | dekoráció | Lidl | Liszt Ferenc Kamarazenekar | tok | SPAR | REGIO JÁTÉK | vendéglátóipar | Autókulcs | Raiffeisen Nagydíj | Üzleti titkok | játékpiac | AI technológia | internet | oregánóolaj | légzés | akkumulátor | ALDI | mezőgazdaság | gyerekszoba | Bátor Tábor | E.ON
![]() |
PARTNEREINK
|