SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | DM/Promóció | Megnyitott az első kétszintes dm üzlet Magyarországon


drogerie markt : Megnyitott az első kétszintes dm üzlet Magyarországon
Budapest | 2011-11-10 | Hill & Knowlton



A dm drogérialánc 2011. november 9-én, átépítést követően nyitotta meg újra az Allee Bevásárlóközpontban működő üzletét, amely így az első kétszintes eladótérrel rendelkező üzlet a magyarországi hálózatban.

A nyitás alkalmából három napig tartó ötszörös active beauty pontjóváírással és kibővült termékválasztékkal várja a vásárlóközönséget.

2011. november 9-én az újbudai Allee Bevásárlóközpontban nyitott meg a dm legújabb üzlete, ahol hétfőtől szombatig 8-21 óra között, vasárnap 9-19 óráig várják a vásárlókat. Hazánk első kétszintes dm üzlete mintegy 239 m2-es földszinti és 230 m2 -es emeleti eladótérrel és kiszolgáló résszel a legnagyobb hazai dm üzlet címet is kiérdemelte.

A dm a nyitás napján, és az ezt követő két napon külön akcióval is készült; a törzsvásárlói kártyával rendelkezőknek minden 200 Ft után 1 pont helyett 5 pontot írnak jóvá.
Az üzlet különlegessége, hogy a hatékony és gyors kiszolgálás érdekében öt kassza áll a vásárlók rendelkezésére, három kassza a földszinten, kettő pedig az emeleten. Továbbá, hogy az emeletre csigalépcsőn és két lift segítségével is fel lehet jutni.

A kétszintes áruházban kibővült termékkínálattal találkozhatnak a vásárlók. A termékválaszték elosztásánál nagy figyelmet fordítottak arra, hogy mindkét szinten legyen olyan termékkategória, amit gyakran keresnek a vásárlók. A termékkínálat a szintenként ugyanakkor tematikusan különbségeket is mutat. A földszinten a szépségápolás, tisztálkodás, dekorkozmetika, natúrkozmetika, arcápolás, női higiénia, szájápolás, hajápolás kellékei találhatók meg, míg az emeleti eladótérben a háztartással, babaápolás kapcsolatos termékek, valamint bio és reform élelmiszerek kaphatók. A dm üzletek szokásos választékán felül divatékszereket, gyógyszereket és gyógyászati segédeszközöket, valamint natúrkozmetikai termékeket is kínál a megújult bolt.

Hasonlóan a többi üzlethez, itt is a bio élelmiszerek széles választéka kapható, ami az egészségmegőrzés filozófiáját tükrözi. A minőség, a széles választék és a változatos kedvezmények egyre több vásárlót vonzanak az üzleteikbe. Az ár-érték arány leginkább a dm saját márkás termékeinél érvényesül, a legkedveltebbek ezek közül a Balea test- és hajápoló készítményei, az alverde natúrkozmetikumai és a Denk mit háztartási termékek.




allee 2.jpg (891.4 kB)






TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!