SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Támogatás | „Együtt a babákért” CSR kampány


drogerie markt : „Együtt a babákért” CSR kampány
Közép-Magyarország | 2011-11-03 | Hill & Knowlton



A dm drogerie markt novemberben induló kampányában a szociálisan hátrányos helyzetű kisgyermekes családok megsegítésére hívja fel a figyelmet.

Az összefogás keretein belül a dm a Katolikus Karitásszal és a Pampers-szel együttműködve segíti a rászorulókat országszerte.

A kampány olyan társadalmilag fontos problémához kapcsolódik, ami világméretű, hiszen a szegénység nem csupán a 3. világ országainak lakosait érinti. Az éhség, a szegénység a világ azon területein is jelen vannak, ahol növekszik a munkanélküliség, és ezáltal a szociális segítségre szoruló családok száma. Magyarországon 2011-ben 80.000 család élt hátrányos helyzetben, a regisztrált munkanélküliek száma pedig elérte a 11%-ot.
"Egy gyermek érkezését minden családban ünnepként kellene megélni. Hazánk lakosságának nagy része mégis olyan anyagi nehézségekkel küzd, amely befolyásolja a gyermekvállalást. A mindennapok anyagi terhei nagyban hozzájárulnak ahhoz, hogy hazánk népessége évről-évre csökken. Mivel a dm drogerie markt, a Pampers és a Katolikus Karitász számára is kiemelt fontosságú a kisgyermekes családok segítése, ezért az "Együtt a babákért" kampány keretein belül most őket fogjuk támogatni. Szeretnénk, ha egy újszülött érkezése mosollyal töltené meg szülei életét. Ehhez szükség van mindnyájunkra, mert csak közös erővel tudunk változtatni ezen." - ismertette a kampány alapgondolatát a Karitász vezetősége.

Pelenkával segítünk
Az adományozás során minden dm üzlet szimbolikusan felvállalja a "keresztapai" szerepet egy-egy nehéz anyagi körülmények között élő kisgyermekes családnál. Az együttműködés során Pampers Sleep&Play pelenkákkal segítjük az érintett családokat, a Karitász részletes pelenka-igényfelmérése alapján. Terveink szerint három kategóriában, közel 260 család támogatását próbáljuk biztosítani ezzel. - mondta Kanyó Roland, a dm PR menedzsere.

A dm vásárlói is segíthetnek
A dm saját vásárlóit is szeretné bevonni a támogatásba és továbbá felhívni figyelmüket a nehéz körülmények között élő, kisgyermeket nevelő családokra. Így ők a boltokban található infopulton keresztül 30 illetve 200 active beauty pont adományozásával járulhatnak hozzá egy-egy kisgyermek heti illetve havi pelenka-csomagjának biztosításához, cserébe 50%-os Wellaton Foam színező hajhab termékkuponnal köszöni meg a dm a támogatást. A termékeket mindehhez a Pampers biztosítja.

Társadalmi felelősségvállalás
Az "Együtt egymásért" nemzetközi programsorozat keretein belül a magyarországi dm az "Együtt a babákért" kampánnyal az idei évben már a második olyan CSR kampányát mutatja be, amelyben a gyermekek támogatását tűzte ki célul. A nyár folyamán megszervezésre került "A Nap gyermekei" kampány keretében 255 óvodát tudott segíteni a drogéria.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!