|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Támogatás | „Együtt a babákért” CSR kampány
TÁMOGATÁS
drogerie markt : „Együtt a babákért” CSR kampány
Közép-Magyarország | 2011-11-03 | Hill & Knowlton
A dm drogerie markt novemberben induló kampányában a szociálisan hátrányos helyzetű kisgyermekes családok megsegítésére hívja fel a figyelmet. Az összefogás keretein belül a dm a Katolikus Karitásszal és a Pampers-szel együttműködve segíti a rászorulókat országszerte. A kampány olyan társadalmilag fontos problémához kapcsolódik, ami világméretű, hiszen a szegénység nem csupán a 3. világ országainak lakosait érinti. Az éhség, a szegénység a világ azon területein is jelen vannak, ahol növekszik a munkanélküliség, és ezáltal a szociális segítségre szoruló családok száma. Magyarországon 2011-ben 80.000 család élt hátrányos helyzetben, a regisztrált munkanélküliek száma pedig elérte a 11%-ot. "Egy gyermek érkezését minden családban ünnepként kellene megélni. Hazánk lakosságának nagy része mégis olyan anyagi nehézségekkel küzd, amely befolyásolja a gyermekvállalást. A mindennapok anyagi terhei nagyban hozzájárulnak ahhoz, hogy hazánk népessége évről-évre csökken. Mivel a dm drogerie markt, a Pampers és a Katolikus Karitász számára is kiemelt fontosságú a kisgyermekes családok segítése, ezért az "Együtt a babákért" kampány keretein belül most őket fogjuk támogatni. Szeretnénk, ha egy újszülött érkezése mosollyal töltené meg szülei életét. Ehhez szükség van mindnyájunkra, mert csak közös erővel tudunk változtatni ezen." - ismertette a kampány alapgondolatát a Karitász vezetősége. Pelenkával segítünk Az adományozás során minden dm üzlet szimbolikusan felvállalja a "keresztapai" szerepet egy-egy nehéz anyagi körülmények között élő kisgyermekes családnál. Az együttműködés során Pampers Sleep&Play pelenkákkal segítjük az érintett családokat, a Karitász részletes pelenka-igényfelmérése alapján. Terveink szerint három kategóriában, közel 260 család támogatását próbáljuk biztosítani ezzel. - mondta Kanyó Roland, a dm PR menedzsere. A dm vásárlói is segíthetnek A dm saját vásárlóit is szeretné bevonni a támogatásba és továbbá felhívni figyelmüket a nehéz körülmények között élő, kisgyermeket nevelő családokra. Így ők a boltokban található infopulton keresztül 30 illetve 200 active beauty pont adományozásával járulhatnak hozzá egy-egy kisgyermek heti illetve havi pelenka-csomagjának biztosításához, cserébe 50%-os Wellaton Foam színező hajhab termékkuponnal köszöni meg a dm a támogatást. A termékeket mindehhez a Pampers biztosítja. Társadalmi felelősségvállalás Az "Együtt egymásért" nemzetközi programsorozat keretein belül a magyarországi dm az "Együtt a babákért" kampánnyal az idei évben már a második olyan CSR kampányát mutatja be, amelyben a gyermekek támogatását tűzte ki célul. A nyár folyamán megszervezésre került "A Nap gyermekei" kampány keretében 255 óvodát tudott segíteni a drogéria.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
Gáz | Rossmann | Pakisztán | Mol | dekoráció | munkáltató | P&G | takarmány | home office | Pesterzsébet | pedagógus | űrlap | DIGI | pályakezdő | hajgyógyászat | állásinterjú | Légzésfigyelő pulzoximéter | kerítés | Csorvási Gazdák | Pampers | elkóborolt kutyák | Jelenlét Ház | Máltai Szeretetszolgálat | háztervezés
|
PARTNEREINK
|