|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Élelmiszeripar | Univer Mustár Akadémia
ÉLELMISZERIPAR
Univer: Univer Mustár Akadémia
Dél-Alföld | 2011-10-06 | WELL PR Agency
A hazánk piacvezető mustárját gyártó Univer Product Zrt. kolbásztöltéssel egybekötött showműsor keretében mutatta be, hogy mi a titka a kiváló minőségű, évtizedek óta sikeres termékcsaládnak. A 100%-ban magyar tulajdonú Univer Product Zrt.-nek évről-évre sikerül meglepnie vendégeit élményszámba menő partnertalálkozóival, amelyeken rendszerint egy-egy terméket, vagy az annak alapanyagául szolgáló növényt mutatják be a jelenlévő vendégeknek. Idén a mustár, az egyik legrégebben ismert ételízesítő került a középpontba. Az Univer Mustár Akadémia humoros főzőshow-val, kolbásztöltő versennyel és svédasztalos ebéddel egybekötött fél napos programja során a vendégek Hargitai György és Hunyaddobrai Csaba bemutatóján ismerkedhettek meg a kolbásztöltés folyamatával, a mustárok ízesítésével, fogyasztási szokásaival, és sok-sok mustárral készülő étel receptjével. A rendezvény mottójául találóan a "Mindenkinek megvan a maga sütnivalója" jelmondatot választották, hiszen a bemutató után a betöltött kolbászt a helyszínen kisütötték, amit a svédasztalos ebéd során el is lehetett fogyasztani. A mulatsághoz szükséges hangulatról a Magna Cum Laude gondoskodott. "A rendezvénnyel elsősorban az volt a célunk, hogy a vendégeink maximálisan jól érezzék magukat és minél többet megtudjanak a mustár változatos felhasználási lehetőségeiről. Ehhez nem kellett mást tennünk csak megteremteni mindazt, ami nekünk magyaroknak a mustárhoz kapcsolódik: a jó kedvet a Magna Cum Laude biztosította, a kolbásztöltésről való tudnivalókat a számos szakácskönyvet jegyző Hargitai György és Hunnyadobrai Csaba biztosította, és természetesen nem hiányozhatott az asztalról az ilyenkor nélkülözhetetlen pálinka sem" - mondta el a rendezvénnyel kapcsolatban Deákné Darányi Krisztina az Univer Product Zrt. termékkategória menedzsere. A vendégek a mustár történetével kapcsolatban is számos érdekességet megtudhattak. A mustár magvait már a sumérok is használták és Európában, így hazánkban is a rómaiak terjesztették el, akik főleg a szárnyas húsokat és a kolbászt fogyasztották mustáros szósszal. A növényt ugyanakkor évszázadokon keresztül hatásos afrodiziákumként tartották számon. A fehér mustár magjában található anyagok élettani hatásai miatt házigyógyszerként, sokféle betegség (érelmeszesedés, magas vérnyomás, anyagcserezavarok, epe- és májbántalmak, emésztési problémák, felfúvódás, reuma stb.) kúrálására is használták, és használják a mai napig. A kecskeméti székhelyű Univer Product Zrt. évente kb. 900 - 1.000 tonna sárga mustármagot (Sinapis alba) és 40 - 50 tonna barna mustármagot (Brassica nigra juncea) dolgoz fel, és az Univer mustár volt az első mustár a hazai piacon, amely nem tartalmazott tartósítószert. A vállalat az elmúlt egy évben a bizonytalan gazdasági környezet ellenére is 11,4%-kal tudta növelni a mustár termékcsalád forgalmát. Összességében hazánkban az elmúlt egy évben 3,9%-kal több mustár fogyott, mint tavaly. Az Univer Product Zrt. 2011-ben újabb innovációkkal kívánja megtartani piaci sikereit. A cég egyrészt Magyarország egyik legkedveltebb fűszernövénynek egy újabb arcát mutatja be. Karikás Pista néven üvegbe töltött paprika szeletekkel találkozhatunk a boltok polcain, amellyel az Univer nem titkolt szándéka egy újabb, portfóliójába illő paprika alapú termékcsalád felfuttatása a magyar piacon. Másrészt egy már meglévő kategóriában új termékcsomagolást vezet be a magyar piacra, amit szakmai berkekben talpas tasaknak neveznek, melyből a termék az utolsó cseppig kinyerhető. Innen származik a csomagolás bevezető szlogenje: "Csepp se marad!". Elsőként az Univer majonéz és ketchup kerülnek ebbe a csomagolásba. Ezt a csomagolóanyagot Európa számos országában használják élelmiszerek csomagolására, Magyarországon azonban a kecskeméti vállalat vezeti be elsőként a majonéz és ketchup kategóriákban. Így törekszik arra, hogy a szegmensben megtartsa hosszú évekkel ezelőtt kivívott előkelő piaci pozícióját.
mustarakademia_01.jpg (947.37 kB)
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
Palladio Orchestra | szörp | műfü | Kifli.hu | Adni Öröm! karácsonyi adománygyűjtő akció | Auchan | Bad Kleinkirchheim | LIDL | Varnus Xaver | Budapest Airport | Rhoda Scott | kert | édességek | karácsonyi különlegességek | cafeteria | utazás | pezsgő | karácsony | szilveszter | virsli | fenntartható önkormányzat | K&H | Magyar Vöröskereszt | magyarok
|
PARTNEREINK
|