SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Élelmiszeripar | Fejlesztések és újdonságok az Univernél


Univer: Fejlesztések és újdonságok az Univernél
Országos | 2011-09-26 | Marketinginfo.hu



Újabb innovációkat és termékbevezetéseket jelentett be a kecskeméti székhelyű élelmiszeripari vállalat. Fejlesztésekre is teremtettek erőforrást.


A Univer Product Zrt. 2010-ben 320 millió forintot fordított fejlesztésekre, ami lehetőséget adott az újdonságok bevezetésére, melyektől újabb bevétel növekedést vár a cég. A közel 630 főt foglalkoztató gyártó 2010-es értékesítéseinek nettó árbevétele 15,1 milliárd forint volt, közel 3,5%-al több, mint az azt megelőző évben.

A cég újdonságait bemutató sajtótájékoztatón elhangzott: az Univer Zrt.-nél tovább folytatódik a márkaépítés, termékfejlesztés, illetve a beruházás. Kialakulóban van az új informatikai rendszer is, ami önmagában 250 millió forintos beruházást jelent. A válság ellenére a cég korszerűbbé teszi termékeit, csökkenti a tartósítószerek használatát és előreláthatóan teljesíteni tudja az év végére várható 15 milliárd forintos árbevételt.

A kecskeméti vállalat termékeinek cikkelem száma 645 volt az elmúlt évben, ezt most tovább bővítik két újdonsággal: a Karikás Pistával és az újabb csomagolóanyagokkal. A termékújdonsággal a cél a paprika alapú termékcsalád felfuttatása. Az Univer paprika szeleteket töltött a Karikás Pista üvegeibe, és reményei szerint az új márka az Erős Pistához és a Piros Aranyhoz hasonlóan ismert névvé válik majd.

A csomagolás terén az újdonság a talpas tasak, amelyet Európa számos országában használnak már élelmiszerek csomagolására, azonban Magyarországon az Univer Zrt. vezeti be ezt a módszert. Elsőként az Univer majonéz és ketchup kerül az új csomagolásba. A termékek bevezetését hosszú tervezési munka előzte meg, az innováció első lépése a gépberuházás volt.

A gyártó ezzel törekszik arra, hogy a szegmensben megtartsa hosszú évekkel ezelőtt kivívott előkelő piaci pozícióját: majonéz és mustár esetében 43,6 és 42,7%-al piacvezető a cég, a ketchup pedig 21,1%-al a második helyen áll - hangzott el a sajtótájékoztatón. Az új termék külsővel azonban meg van rá az esély, hogy közelebb tudnak kerülni a piacvezetői pozícióhoz ebben a szegmensben is - tette hozzá Monitórisz Károly, Univer Product Zrt. vezérigazgatója.

"A Paprika Kutató Intézettel egy fajta feljavítási programon dolgozunk, ami összességében tekintve 70 milliós büdzsét jelent. Szegedi 178-as fűszerpaprika fajtát szeretnénk rezisztensebbé tenni. Ez előzménye annak, hogy egy új fajtát szeretnénk nemesíteni" - mondta el a vezérigazgató.

Ritter Natalie










TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!