|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Élelmiszeripar | Fejlesztések és újdonságok az Univernél
ÉLELMISZERIPAR
![]()
Univer: Fejlesztések és újdonságok az Univernél
Országos | 2011-09-26 | Marketinginfo.hu
Újabb innovációkat és termékbevezetéseket jelentett be a kecskeméti székhelyű élelmiszeripari vállalat. Fejlesztésekre is teremtettek erőforrást. A Univer Product Zrt. 2010-ben 320 millió forintot fordított fejlesztésekre, ami lehetőséget adott az újdonságok bevezetésére, melyektől újabb bevétel növekedést vár a cég. A közel 630 főt foglalkoztató gyártó 2010-es értékesítéseinek nettó árbevétele 15,1 milliárd forint volt, közel 3,5%-al több, mint az azt megelőző évben. A cég újdonságait bemutató sajtótájékoztatón elhangzott: az Univer Zrt.-nél tovább folytatódik a márkaépítés, termékfejlesztés, illetve a beruházás. Kialakulóban van az új informatikai rendszer is, ami önmagában 250 millió forintos beruházást jelent. A válság ellenére a cég korszerűbbé teszi termékeit, csökkenti a tartósítószerek használatát és előreláthatóan teljesíteni tudja az év végére várható 15 milliárd forintos árbevételt. A kecskeméti vállalat termékeinek cikkelem száma 645 volt az elmúlt évben, ezt most tovább bővítik két újdonsággal: a Karikás Pistával és az újabb csomagolóanyagokkal. A termékújdonsággal a cél a paprika alapú termékcsalád felfuttatása. Az Univer paprika szeleteket töltött a Karikás Pista üvegeibe, és reményei szerint az új márka az Erős Pistához és a Piros Aranyhoz hasonlóan ismert névvé válik majd. A csomagolás terén az újdonság a talpas tasak, amelyet Európa számos országában használnak már élelmiszerek csomagolására, azonban Magyarországon az Univer Zrt. vezeti be ezt a módszert. Elsőként az Univer majonéz és ketchup kerül az új csomagolásba. A termékek bevezetését hosszú tervezési munka előzte meg, az innováció első lépése a gépberuházás volt. A gyártó ezzel törekszik arra, hogy a szegmensben megtartsa hosszú évekkel ezelőtt kivívott előkelő piaci pozícióját: majonéz és mustár esetében 43,6 és 42,7%-al piacvezető a cég, a ketchup pedig 21,1%-al a második helyen áll - hangzott el a sajtótájékoztatón. Az új termék külsővel azonban meg van rá az esély, hogy közelebb tudnak kerülni a piacvezetői pozícióhoz ebben a szegmensben is - tette hozzá Monitórisz Károly, Univer Product Zrt. vezérigazgatója. "A Paprika Kutató Intézettel egy fajta feljavítási programon dolgozunk, ami összességében tekintve 70 milliós büdzsét jelent. Szegedi 178-as fűszerpaprika fajtát szeretnénk rezisztensebbé tenni. Ez előzménye annak, hogy egy új fajtát szeretnénk nemesíteni" - mondta el a vezérigazgató. Ritter Natalie ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
étterem | Varnus Xaver | lemezhajlítás | Iskolaszer | Auchan | kutyák | Magyar Vöröskereszt | menstruáció | pezsgő | Knorr-Bremse | tudás | táp | Virsli | társ | Rhoda Scott | karácsony | CV | Játék | macskák | telefontok | Okostelefon | fémipar | álláskeresés | fenntartható önkormányzat
![]() |
PARTNEREINK
|