|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Környezet | Újabb díjakkal jutalmazták az Electrolux Porszívók a tengerből kam...
KÖRNYEZET
![]()
Electrolux: Újabb díjakkal jutalmazták az Electrolux Porszívók a tengerből kampányát
Külföld | 2011-06-27 | Morpho Communications
Az Electrolux Porszívók a tengerből elnevezésű műanyag hulladékgyűjtési projektjét ezúttal Svédországban és az Egyesült Államokban ismerték el rangos díjakkal. Svéd Aranytojással (Guldägg) jutalmazta a szakmai zsűri az Electrolux Porszívók a tengerből elnevezésű, környezetvédelmi kampányát. Az integrált kommunikáció kategóriában odaítélhető díjjal, minden évben PR kampányokat tüntetnek ki Svédországban. A zsűri azzal indokolta döntését, hogy a Porszívók a tengerből kezdeményezés megmutatta, hogy milyen komoly befolyással bír egy vállalat, mely egyazon ötlet és cél - egy hulladékgyűjtési akció - mögé sorakoztatta fel sikerrel a termékfejlesztőket és a fogyasztókat. A Porszívók a tengerből kampány képviselői, PR kategóriában, egy második helyezésért járó Ezüsttojást is átvehettek. Az európai eredmények mellett az Amerikai Egyesült Államokban is kitüntették a svéd vállalat kezdeményezését. Az Andy díj a reklámszakma legrégebbi kitüntetésének számít az USA-ban. Az elismerésekről egy nemzetközi hírű kreatív vezetőkből álló zsűri dönt. A díj eredetileg egy New York-i, kizárólag nyomtatott felületekkel foglalkozó rendezvényből nőtte ki magát nemzetközi, a teljes elektromos és írott médiát lefedő komoly kitüntetéssé. Az Electrolux környezetvédelmi akciója fenntarthatóság kategóriában bizonyult a legjobbnak. A Porszívók a tengerből kampányt a korábbiakban öt tekintélyes PR díjjal és egy környezetvédelmi díjjal is kitüntették Európában. A nemzetközi műanyag hulladékgyűjtési kampányt az Electrolux 2010 júniusában indította útjára azzal a céllal, hogy felhívja a figyelmet a műanyagszennyezés problémájára, valamint az újrahasznosítható műanyag hiányára. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
Lidl | konténerrendelés | Liszt Ferenc Kamarazenekar | adómentesség | játékpiac | Samsung | akkumulátor | egészséges életmód | internet | mezőgazdaság | utánpótlás | folyadékbevitel | Bátor Tábor | felmondás | autizmus | Környezetbarát tálak | REGIO JÁTÉK | E.ON | vendéglátóipar | SPAR | ALDI | Üzleti titkok | légzés | munkaviszony
![]() |
PARTNEREINK
|