SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Internet | Új megoldás a célzott hirdetések piacán


AdFlan: Új megoldás a célzott hirdetések piacán
Országos | 2011-06-20 | SmartUP Communications



Vajon tényleg luxusnak kell tekintenünk az igényt, hogy a hirdető reklámjai pontosan "eltalálják" a célközönséget?

Valóban csak a nagy internetes világóriások hirdetési rendszerei "tudják" azt a szolgáltatást, hogy a megrendelő bannere kizárólag a valóban témájához kapcsolódó cikkeknél jelenjen meg? Az új, magyar fejlesztésű, a piacon jelenleg egyedülálló AdFlan online display hirdetés-kiszolgáló rendszer pontosan ezt a kényelmet és hatékonyságot kínálja. Továbbá a kisebb költségvetéssel rendelkező cégeknek is költséghatékonyan elérhetővé teszi a nagy portálokon való megjelenést.

A teljes egészében magyar fejlesztésű AdFlan a Google célzott hirdetéskiszolgáló eszközének legelőnyösebb tulajdonságait ötvözi a display bannerek, látványos megoldásaival. A piacon jelenleg egyedülálló, harmadik generációs rendszer a cikkekhez tartozó kulcsszavak segítségével azok valódi témájához kapcsolja a hirdetéseket. Így válik lehetővé, hogy a megrendelő bannerei azoknál a cikkeknél, bejegyzéseknél jelenjenek meg, amelyek témája illeszkedik a reklám tartalmához. A felhasználó aktivitásához kötődő rendszer így egyrészt nem pazarolja felesleges megjelenésekre a hirdető pénzét, azaz minimalizálja a meddőszórást, másrészt "olvasóbarát" is, hiszen az olvasott cikk témájához kapcsolódó hirdetés sokkal kevésbé zavaró a látogató számára, mint egy véletlenszerűen odavetett reklám.

A rendszer működésének különlegessége az egyszerűségében rejlik. A hirdető által a reklámjához kiválasztott kulcsszavakhoz az AdFlan hozzárendeli azokat a cikkeket, amelyeknél - az online szerző által megjelölt tag-ek alapján - a banner megjelenhet. A hirdetés mindig a releváns cikkek végén jelenik meg, így nem zavaró az olvasó számára, mert nem hirdetéssel nyílik meg az olvasnivaló.
A hirdető csak az olvasó képernyőjén valóban megjelenő hirdetésért fizet (TRAV - Targeted Real AV), ami rendkívül költséghatékonnyá teszi a rendszert. Az AdFlan opcionális lehetőségként kínálja a feltöltött bannerek valós idejű menedzselését, a kulcsszavaknak a kampány tartama alatti módosíthatóságát, valamint a kampány folyamatos követhetőségét egészen a cikkek szintjéig.

Az AdFlan legújabb profiler szolgáltatása segítségével a weboldal üzemeltetői az egyes olvasókról részletes profilt alkothatnak. Márpedig, ha ismerjük az oldal látogatóinak érdeklődését, akkor pontosabban kialakíthatjuk a termékprofilt, célzottabban targetálhatjuk a termék-oldalakat is, és ezzel jelentősen emelhető a website marketing hatékonysága. A termékprofil elkészítéséhez az oldal üzemeltetőjének mindössze annyi a dolga, hogy egy mérőkódot kell beillesztenie a termék-site-okba, s az AdFlan 60 nappal később már küldi is az első adatsort, ami alapján fel lehet építeni az új stratégiát.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!