|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Internet | Új megoldás a célzott hirdetések piacán
INTERNET
AdFlan: Új megoldás a célzott hirdetések piacán
Országos | 2011-06-20 | SmartUP Communications
Vajon tényleg luxusnak kell tekintenünk az igényt, hogy a hirdető reklámjai pontosan "eltalálják" a célközönséget? Valóban csak a nagy internetes világóriások hirdetési rendszerei "tudják" azt a szolgáltatást, hogy a megrendelő bannere kizárólag a valóban témájához kapcsolódó cikkeknél jelenjen meg? Az új, magyar fejlesztésű, a piacon jelenleg egyedülálló AdFlan online display hirdetés-kiszolgáló rendszer pontosan ezt a kényelmet és hatékonyságot kínálja. Továbbá a kisebb költségvetéssel rendelkező cégeknek is költséghatékonyan elérhetővé teszi a nagy portálokon való megjelenést. A teljes egészében magyar fejlesztésű AdFlan a Google célzott hirdetéskiszolgáló eszközének legelőnyösebb tulajdonságait ötvözi a display bannerek, látványos megoldásaival. A piacon jelenleg egyedülálló, harmadik generációs rendszer a cikkekhez tartozó kulcsszavak segítségével azok valódi témájához kapcsolja a hirdetéseket. Így válik lehetővé, hogy a megrendelő bannerei azoknál a cikkeknél, bejegyzéseknél jelenjenek meg, amelyek témája illeszkedik a reklám tartalmához. A felhasználó aktivitásához kötődő rendszer így egyrészt nem pazarolja felesleges megjelenésekre a hirdető pénzét, azaz minimalizálja a meddőszórást, másrészt "olvasóbarát" is, hiszen az olvasott cikk témájához kapcsolódó hirdetés sokkal kevésbé zavaró a látogató számára, mint egy véletlenszerűen odavetett reklám. A rendszer működésének különlegessége az egyszerűségében rejlik. A hirdető által a reklámjához kiválasztott kulcsszavakhoz az AdFlan hozzárendeli azokat a cikkeket, amelyeknél - az online szerző által megjelölt tag-ek alapján - a banner megjelenhet. A hirdetés mindig a releváns cikkek végén jelenik meg, így nem zavaró az olvasó számára, mert nem hirdetéssel nyílik meg az olvasnivaló. A hirdető csak az olvasó képernyőjén valóban megjelenő hirdetésért fizet (TRAV - Targeted Real AV), ami rendkívül költséghatékonnyá teszi a rendszert. Az AdFlan opcionális lehetőségként kínálja a feltöltött bannerek valós idejű menedzselését, a kulcsszavaknak a kampány tartama alatti módosíthatóságát, valamint a kampány folyamatos követhetőségét egészen a cikkek szintjéig. Az AdFlan legújabb profiler szolgáltatása segítségével a weboldal üzemeltetői az egyes olvasókról részletes profilt alkothatnak. Márpedig, ha ismerjük az oldal látogatóinak érdeklődését, akkor pontosabban kialakíthatjuk a termékprofilt, célzottabban targetálhatjuk a termék-oldalakat is, és ezzel jelentősen emelhető a website marketing hatékonysága. A termékprofil elkészítéséhez az oldal üzemeltetőjének mindössze annyi a dolga, hogy egy mérőkódot kell beillesztenie a termék-site-okba, s az AdFlan 60 nappal később már küldi is az első adatsort, ami alapján fel lehet építeni az új stratégiát.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
építőipar | elektromos kerékpár | informatikai eszközök | terasz | méz | lakáskiadás | gyerekszoba | sport | család | olasz divat | dekoráció | játékpiac | jégkorong | grill | E.ON | emeletes ágy | motor | Bridgestone Tatabánya | lámpa | textíliák | coaching | Olaszország | Airbnb | Fóliázás
|
PARTNEREINK
|