|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Karrier | Az RTL Klub vezére a legbefolyásosabb a magyar médiában
KARRIER
Front Page Communications: Az RTL Klub vezére a legbefolyásosabb a magyar médiában
Országos | 2011-05-04 | Front Page Communications
Szalai Annamária az ötödik helyen debütált a Marketing&Média listáján. A Marketing&Média idén negyedik alkalommal állította össze a "Top 50 - A legbefolyásosabb emberek a magyar médiaiparban" listáját, melyet továbbra is Dirk Gerkens, az RTL Klub első embere vezet. A tavalyi politikai változások hatását mutatja, hogy az újonnan bekerülők között van Szalai Annamária, az NMHH elnöke, aki rögtön az ötödik helyet szerezte meg. A médiacégek vezetői teszik ki a listán szereplők majdnem kétharmadát, de feljövőben vannak az ügynökségi vezetők és a főszerkesztők is. Csökkent viszont a telekommunikációs és piackutató szektor befolyása, csakúgy, mint a nők aránya a befolyásosak között. Az is látszik, hogy a médiaelit tagjai középkorúak: 35 év alatt nehéz a listára kerülni. A lista negyede cserélődött - kiesett többek között Várdy Zoltán és Geszti Péter, bekerült például Steve Varcoe, Mező László és Medveczky Balázs. A Marketing&Média kommunikációs szaklap összeállítása azokat a személyeket tartalmazza, akiket 2011-ben a szakmai zsűri a médiaiparág legbefolyásosabbjai közé választott. Az első tíz helyezettnek járó díjakat május 3-án, kedden este adták át ünnepélyes keretek között a Media Hungary konferencián. A díjátadón Simon Krisztián, a lap főszerkesztője elmondta: "A hazai médiaiparban eddig nem látott változások zajlottak az elmúlt évben, hiszen 13 új név szerepel a listánkon, azaz a szereplők közel negyede újonnan érkezett a legbefolyásosabbak közé. Sok újdonságot hozott a médiaszabályozás, a közszolgáltati szektor átalakulása, valamint a TV2 menedzsmentjének változása. A listára először került be a szabályozó oldal képviselője, Szalai Annamária." A listának vannak szinte már állandónak mondható szereplői. "Dirk Gerkens, az RTL Klub vezérigazgatója negyedik éve őrzi vezető helyét a legbefolyásosabbak között." - hangsúlyozta a főszerkesztő. A Top 50 szereplői között 2011-ben túlsúlyban vannak a médiavállalatok és ügynökségek vezetői. A tévések dominánsabbak a lista elején, közöttük is az RTL Klub képviselői szerepelnek a legtöbbször. Érdekes tendencia, hogy csökkent a telekommunikációs terület és a piackutató intézetek képviselőinek száma. Jól szerepeltek viszont idén a főszerkesztők. A médiaügynökségek vezetői közül két új névvel is bővült az idei összeállítás. A menedzsment átalakítása miatt cserélődtek a listán a TV2 emberei, valamint más, IT és média vállalatokál történt változások is jelentős hatással voltak a lista összetételére. Hosszú távú tendenciának tekinthető, hogy az eddigi években mindig csökkent a befolyásos hölgyek száma. Idén sincs ez másként: a tavalyi nyolc után ezúttal mindössze hét nő került a listára.
mm_top50_sajtokozlemeny_110504.doc (87.5 kB)
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
lámpa | Olaszország | építőipar | Fóliázás | olasz divat | jégkorong | terasz | Airbnb | E.ON | grill | coaching | gyerekszoba | család | sport | lakáskiadás | motor | elektromos kerékpár | dekoráció | Bridgestone Tatabánya | méz | emeletes ágy | játékpiac | informatikai eszközök | textíliák
|
PARTNEREINK
|