SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Pályázati projekt | A Henkel interaktív csomagolástervezési versenye


Henkel: A Henkel interaktív csomagolástervezési versenye
Országos | 2011-02-22 | Henkel



Februárban kezdődött és március 18-ig tart a Henkel csomagolástervezési versenye, melyre várják az ötletes pályázatokat

Az Adhesives Packaging Design Contest versenyen mindenki megcsillogtathatja kreativitását egy saját, ragasztóanyag-csomagolási terv beküldésével. A szokásos versenyektől eltérően, egy online rendszeren keresztül most lehetőség nyílik arra is, hogy az oldalra látogatók megvitassák az egyes pályaműveket és szavazzanak rájuk. Ezt követően a győztest egy szakértőkből álló zsűri választja majd ki. A legjobb terv alkotója 3 000 euró pénzjutalmat kap. A pályázatok benyújtásának határideje 2011. március 18.
A Henkel, vevőinek maximális kiszolgálása érdekében, folyamatosan új ragasztóanyagokat fejleszt ki. A ragasztóanyagok csomagolása nem csak a termék védelmének szerepét tölti be: egyben olyan felületet is nyújt, amelyen keresztül a vevő tájékozódhat a ragasztó használatáról; ugyanakkor figyelemfelkeltő és további felhasználási lehetőségeket is bemutat. A követelményeknek való folyamatos megfelelés érdekében, a Henkel fejlesztői egy új módszerrel kívánják termékeik csomagolását kialakítani: most először, a felhasználók aktívan befolyásolhatják a ragasztóanyagok csomagolásának tervezését és ennek során jelentős betekintést nyerhetnek a csomagolástervezés területén végzett munkába. A Henkel március 18-ig várja minden olyan kreatív pályázó jelentkezését, aki nevezni szeretne a nemzetközi versenyre. A pályázatokat a következő honlapon lehet benyújtani: www.packdesign-contest.com.
Online jelentkezés
A versennyel kapcsolatos tudnivalókról egy online felületen keresztül tájékozódhatnak az érdeklődő tervezők. A pályázók a tervjavaslatokat mindössze
néhány lépés alatt tölthetik fel különféle kategóriákban, úgy mint kétkomponensű ragasztóanyagok és összekeverés, ragasztóanyagok alkalmazása, ragasztóanyagok adagolása, valamint a ragasztó kinyitása és visszazárása.
A honlapon regisztrált felhasználók megoszthatják véleményüket és értékelhetik is a pályaműveket. Az ötletbörzében a Henkel csomagolásfejlesztői is részt vesznek majd. A verseny menetét bárki nyomon követheti a Facebook és a Twitter közösségi oldalakon, valamint a tervezői blogokban.
Megéri részt venni - a nyertesekre értékes díjak várnak
A verseny kreatív tervezési fázisa után, a pályázatokat, a Henkel és a terület elismert szakembereiből álló zsűri véleményezi. A zsűri, a beérkezett pályaműveket öt követelmény alapján értékeli: a terv esztétikai megjelenése, a Henkel termékeitől és csomagolásaitól elvárt fenntarthatóság, az innováció mértéke, a használhatóság és a hatékonyság. A szakmai visszajelzés mellett a nyertesekre értékes nyeremények is várnak. Az első három helyezett 3 000, 1 500, illetve 500 euró pénzjutalomban részesül.

A Henkel vezető márkáival és technológiáival világszerte három üzleti területen működik: mosó- és háztartási tisztítószerek, kozmetika, illetve adhesive technologies (ragasztás technológiák). Az 1876-ban alapított Henkel vállalatnak mind a lakossági mind az ipari területeken vezető pozíciói vannak, többek között olyan jól ismert márkákkal, mint a Persil, Schwarzkopf és a Loctite. A vállalat 2009-ben közel 50 ezer munkatársával 13,573 milliárd euró árbevételt és 1,364 milliárd euró üzleti eredményt ért el. A Henkel elsőbbségi részvényeit jegyzi a DAX német tőzsdeindex, és a vállalat a Fortune Global 500-as listáján is szerepel.











TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!