|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Hirdető/márka | Új márka a BMW-nél: jön a BMW i
HIRDETŐ/MÁRKA
BMW: Új márka a BMW-nél: jön a BMW i
Országos | 2011-02-22 | BMW
Az új almárkát alapított a BMW a fenntartható járművek és közlekedési megoldások számára A kezdetektől két új modell lesz elérhető: a BMW i3 és a BMW i8 Közlekedési szolgáltatások egészítik ki a gyártó főtevékenységét Megalakult a BMW i Ventures kockázatitőke-társaság Új almárkát alapított a BMW csoport fenntartható közlekedési megoldások fejlesztésére. "A BMW i új mozgalmat képvisel a prémium mobilitás terén. Az új almárka indításával a BMW csoport újra megerősíti pozícióját, mint a prémium kategória leginnovatívabb és legfenntarthatóbb autógyártója. Az új termékek és a szolgáltatások forradalmian új szemlélet szerint születtek: formatervüket és építési módjukat egyaránt a fenntartható, prémium mobilitás jegyében alakították ki. Nagy nap ez az iparágunk számára, amely új korszak kezdetét jelenti az egyéni mobilitás terén" - nyilatkozta Ian Robertson, a BMW AG igazgatótanácsának kereskedelemért és marketingért felelős tagja hétfőn Münchenben. Az új almárka első két modellje, a BMW i3 és a BMW i8 2013-tól lesz elérhető. A BMW csoport emellett jelentősen bővíti majd közlekedési szolgáltatásainak körét is a következő években. Ennek elérése érdekében a gyártó New Yorkban, összesen mintegy 100 millió dolláros befektetéssel megalapította a BMW i Ventures kockázatitőke-társaságot. "A BMW i a fenntarthatóságot a középpontba helyező, inspiráló dizájnnal rendelkező autókat és szolgáltatásokat kínál, amelyek a prémium mobilitás teljesen új koncepciójának jegyében születnek" - mondta el Robertson. A BMW i márkához tartozó járművek fejlesztése 2007 óta folyik a "project i" részeként, a BMW csoport erre a célra összeállított kreatív csapatának vezetésével, akik új ötleteket térképeztek fel a fenntartható mobilitáshoz kapcsolódóan. A projekt a BMW csoport válasza a változó fogyasztói igényekre, köztük az olyan alternatív meghajtások iránti keresletre, mint az elektromos vagy a hibrid hajtás. A nagyvárosokban élők részéről széleskörű igények mutatkoznak az olyan megoldásokra, amelyek egy csomagban, intelligensen kombinálják a különböző mobilitási koncepciók előnyeit. Forradalmian új járműkoncepciók "A BMW i-vel a főmárkánk sikereire és erejére építünk" - emelte ki Robertson. A BMW i3 - korábban Megacity Vehicle néven ismert modell - a BMW csoport első kifejezetten nagyvárosi környezetre fejlesztett, teljesen elektromos meghajtással közlekedő járműve lesz. A BMW i8 a BMW Vision EfficientDynamics koncepciómodell alapjaira épül. Hálózatról is tölthető hibrid rendszere egy nagyteljesítményű sportkocsi menettulajdonságait ötvözi egy kisautó fogyasztási és károsanyag-kibocsátási tényezőivel. Mindkét modell egy forradalmian új építési koncepción alapul, amelyet LifeDrive építésnek neveztek el. A hajtáslánc alumínium alvázon helyezkedik el, míg az utastér nagymerevségű, de rendkívül könnyű szénszálas műanyagból (CFRP) épül. "Mindkét autó formaterve kifejezetten a saját alternatív hajtásláncuk függvényében készült. Innovatív építésmódot és CFRP-t használtunk, hogy ellensúlyozzuk az akkumulátorok behelyezése miatt keletkező többletsúlyt. Ügyfeleink számára ez kiemelkedő vezetési dinamikát és az elektromos hajtás jelentősen megnövekedett hatótávolságát jelenti" - mondta el Klaus Draeger, a BMW csoport igazgatótanácsának fejlesztésért felelős tagja. Gyártás Lipcsében A BMW i3-hoz hasonlóan a BMW i8-at is a BMW lipcsei gyárában állítják majd elő. A vállalat nagyjából 400 millió eurót fektetett az új gyártósorokba és megközelítőleg 800 új munkahely jön majd létre az üzemben 2013-ig. A fejlesztési és gyártási szinergiák elérése érdekében mindkét modell esetében azonos elektromos motorokat, áramellátást és lítium-ion akkumulátorokat használ majd a BMW. Járműfüggetlen szolgáltatások kínálata A BMW i integráns részeként a közlekedési szolgáltatások új kínálata is bemutatkozik, amelyek autótól függetlenül használhatóak majd. Ez új, hosszútávú, profitábilis üzleti területet nyit, és segít új vevőket nyerni a vállalat márkái számára. "A mobilitásra vonatkozó igények folyamatosan változnak a gyorsan növekvő nagyvárosokban" - tette hozzá Ian Robertson. "Elkötelezettek vagyunk abban, hogy az autókkal kapcsolatos mobilitási szolgáltatások, mint a BMW ConnectedDrive jelentősen elterjedjenek a BMW i keretében. Vállalatunk szintén növekedni fog az autókhoz kapcsolódó szolgáltatások területén is. Igazán úttörő terv, hogy a jövőben kínálni fogunk járműfüggetlen, prémium közlekedési szolgáltatásokat is. A BMW i célja, hogy személyre szabható mobilitási megoldásokat kínáljon egy hatékonyan működő prémium termék- és szolgáltatáshálózaton keresztül." A hangsúly az olyan szolgáltatásokon lesz, mint például a rendelkezésre álló parkolóhelyek optimális kihasználását segítő alkalmazás, a helyi információkkal és az intermodális útvonaltervezővel ellátott intelligens navigációs rendszerek vagy a prémium autók megosztása. A BMW csoport házon belül fejlesztett szolgáltatásain felül partnercégekkel is folytat együttműködéseket a stratégiai fontosságú beruházások feltérképezésében. A folyamat végén a BMW i Ventures kockázatitőke-társaság célja, hogy a BMW i szolgáltatás és termékkörét hosszútávon jelentősen növelje a rendkívül innovatív szolgáltató cégekbe történő befektetések segítségével. A new york-i székhelyű My City Way az első olyan vállalkozás, amelybe a BMW i Ventures befektetett. A partnerkapcsolatról Ian Robertson a következőket mondta: "Izgalommal tölt el, hogy aláírtuk az első stratégiai partner megállapodásunkat a My City Way-jel. Mobilalkalmazásként a My City Way a tömegközlekedéssel, a parkolási lehetőségekkel és a helyi szórakozási lehetőségekkel kapcsolatos információkat nyújt a felhasználóknak az Egyesült Államok 40 városában. A szolgáltatás rövidesen további 40 várossal bővül majd, köztük természetesen München is bekerül a rendszerbe" - mondta el az igazgatótanács tagja. Dizájn A BMW i egyedi karaktere a modellek arculati elemein is hangsúlyosan megjelenik, így az új márka a hagyományos BMW dizájnjegyek újraértelmezésével kap majd saját arculatot. Az új almárka esetében a BMW logó egy háromdimenziós gyűrűvel egészül ki. Az ikonikus BMW vesék újraértelmezése az i modellek előlnézeti képével együtt egyértelmű optikai kapcsolatot mutat az anyamárka modelljeivel. A prémium minőséget és precizitást sugalló hagyományos dizájnjegyeken túl a BMW i megjelenése a könnyedséget, az egyszerűséget, a biztonságot és az aerodinamikai hatékonyságot is megtestesíti. Az oldalnézet mutatja az egyik legfelzűnőbb dizájn jellemzőt, az úgynevezett "streamflow" C-oszlopot. Ezek az egymás felé tartó vonalak a dizájn és az aerodinamikai követelmények összehangolásának megtestesülései. A küszöbbe integrált aerodinamikus felület - vagy "aeroflap" - a másik elem, amely ezt a dizájnfilozófiát aláhúzza. Átmérőjüknek köszönhetően az alacsony profilú kerekek a BMW i3 és a BMW i8 hatékonyságát és dinamizmusát emelik ki. Mindkét koncepció hátsó világítása a BMW klasszikus L-alakú elrendezésére reflektál. Az oldalsó felületek hátulról nézve ismételten kiemelik a légellenállás tényezőjét, amely az élek lekerekítése miatt tovább javul. Az új BMW i logó átlátható és nyitott megjelenésével tökéletesen jelképezi a márkát, valamint annak dizájnelveit. A logót jövőorientált és az anyamárkára emlékeztető külső jellemzi.
bmw i_p90073233.jpg (40.12 kB)
bmw i_p90073236.jpg (70.23 kB)
bmw i_p90073247.jpg (38.07 kB)
bmw i_p90073248.jpg (27.5 kB)
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
sport | terasz | Bridgestone Tatabánya | Ajtó | olasz divat | Airbnb | informatikai eszközök | motor | lámpa | család | grill | jégkorong | gyerekszoba | dekoráció | elektromos kerékpár | Olaszország | játékpiac | lakáskiadás | coaching | építőipar | Fóliázás | textíliák | emeletes ágy | méz
|
PARTNEREINK
|