|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | E-biznisz | Webáruházak Ügyfélkezelési Szokásai
E-BIZNISZ
![]()
Kontaktia Tanácsadó és Szolgáltató Kft: Webáruházak Ügyfélkezelési Szokásai
Országos | 2011-01-07 | Kontaktia Tanácsadó és Szolgáltató Kft
A webáruházak a direkt marketing módszereket kevésbé szokták használni a vevői elégedettség nyomon követésére. Kimutatható, hogy a web2 megjelent a vevői elégedettség nyomon követésében is, egyre többen online fórumokról, blogokról (49%) tájékozódnak vev Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!
![]() ![]() ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
SPAR | Carlsberg | nyakkendő | Gyógynövény | minibár | akkumulátor | Turkish Airlines | Pepco | kenőmájas | szálloda | KRQ | esküvői ruha | tárolás | grillezés | Turkish Technic | lángos | digitalizáció | Lidl | Liv Duna Medical Center | napelem | nyugtató | Liverpool FC | Rolls-Royce | mesterséges intelligencia
![]() |
PARTNEREINK
|