KUTATÁSOK
| 2017-06-17
Tavaly minden háztartás vásárolt legalább egyszer kereskedelmi márkás terméket az év során.

| 2017-06-16
A 2020-ban diplomát szerző nők generációja lehet az első, amelyik már ugyanannyi fizetésért dolgozhat, mint férfi kortársai.

| 2017-06-15
A GKI Digital 2015. óta készít forgalmi adatokon alapuló, nyilvános rangsort a magyar piac legnagyobb e-kereskedőiről.

| 2017-06-14
A fogyasztók digitális DNS-ének megértésén múlik az online kiskereskedelem jövője.

| 2017-06-07
A munkaerőhiány nem csak a magyar, hanem a régiós országokban is kettős hatást gyakorol a gazdaságra.

| 2017-06-06
A WPP csoporthoz tartozó Kantar Millward Brown közzé tette a 2017-es BrandZTM listát, amely a világ 100 legértékesebb márkáját rangsorolja.

| 2017-06-01
Az új, jövőbe mutató módszertant alkalmazva idén első alkalommal készült Magyarországon pénzügyi témájú elemzés, a megújult GfK Financial Intelligence kutatás keretein belül.

| 2017-05-31
Netes vásárlásainkat szívesebben fizetjük utánvéttel, és vonakodunk csomagautomatákba rendelni a kiválasztott terméket.

| 2017-05-26
Az elektromos autók terjedését segítő tényezők közül csak kevés javult számottevően 2016-ban - állapította meg a stuttgarti központú IFUA Horváth & Partners vezetési tanácsadó cég tanulmánya.

| 2017-05-25
Online kutatást végzett az Accenture az okosotthonos megoldásokról.




KORÁBBI KUTATÁSOK
Kutatások száma az archivumban : 735