SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | Kizárólag hazai dinnye a Lidl-ben


Lidl: Kizárólag hazai dinnye a Lidl-ben
2018-06-29 14:32 | Young & Partners



A hazai dinnyeszezon indulását követően már csak kizárólag magyar termesztésű gyümölcsöket forgalmaz az élelmiszeráruház-lánc. A kereslet pedig évről évre nő a kiváló minőségű magyar dinnye iránt.

Beértek a magyar dinnyék - az ízük pedig páratlan, ugyanis a nyári meleget hozó tavasz nagyon jót tett a palánták fejlődésének. Évről évre nő a magyar görögdinnye iránti kereslet, 2017-ben 62 százalékkal értékesített több hazai dinnyét a Lidl Magyarország, mint az azt megelőző évben. Míg tavaly itthon 7426 tonna magyar dinnye fogyott el az áruházak polcairól, a külpiacokon értékesített mennyiség közel 4000 tonnára rúgott. Az igazi sláger az elmúlt szezonban a magszegény görögdinnye volt a vásárlók körében; ebből a gyümölcsből 150 százalékkal értékesített többet az áruházlánc 2016-hoz képest. Az idei szezonban ugyanakkor két új dinnyefajtával is találkozhatnak a Lidl vásárlók az áruházakban, ugyanis sárgahúsú görögdinnyével, valamint mini görögdinnyével bővíti a Lidl Magyarország termékpalettáját.

"A Lidl Magyarország számára kiemelten fontos a magyar dinnyetermelők támogatása, akik a vállalat és a fogyasztók elvárásainak megfelelve évről évre kiváló minőségű termékeket biztosítanak vásárlóinknak" - mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

Az áruházlánc stratégiai célja, hogy minél több magyar áru kerüljön a boltjaiba. Ezért indította útjára 2013-ban A Lidl a magyar beszállítókért programját, amelynek célja a vállalat hazai beszállítói körének növelése, a magyar vállalkozások segítésén keresztül a magyar gazdaság támogatása. A beszállítói program sikere töretlen, jelenleg közel 400 hazai beszállítóval dolgozik együtt a vállalat.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!




OTP | Deloitte | FIFA | Coca-Cola | MasterCard | Huawei | K&H | LEGO | Kaspersky Lab | BMW | Nébih | EFOTT | INA | Tesco | Telekom | MOL | Kaspersky | Nielsen | ALDI | Vodafone | GDPR | E.ON | ABB | Lidl