SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | Díjakat nyert a tatabányai INTERSPAR


SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.: Díjakat nyert a tatabányai INTERSPAR
2018-05-30 08:17 | KRQ Communications



Az Élelmiszer magazin idén negyedik alkalommal hirdette meg az "Az Év Boltja" versenyt.

A szakmai zsűri által hipermarket kategóriában a tatabányai INTERSPAR-nak odaítélt "Az Év Boltja 2018" díj annak elismerése, hogy az árukínálat, a fenntarthatóság, a szolgáltatások színvonala és az üzlet belső kialakítása tekintetében a tatabányai hipermarket a kategóriája legkiválóbbja.

"Nagy büszkeség számunkra, hogy a tavalyi kategóriaelsőségünk után idén is elnyerte egy INTERSPAR áruházunk a kitüntető címet: 2017-ben az érdi, 2018-ban pedig a tatabányai hipermarketünk állhat a dobogó első fokán. Külön öröm, hogy ugyanez az üzletünk idén kiérdemelte a "Legszebb csemegepult" különdíjat is. A korábbi években a Mammut Bevásárlóközpontban lévő, valamint a MOM Parkban üzemelő SPAR áruházunkat is a legjobbnak ítélte meg - nagyméretű szupermarket kategóriában - a szakértői zsűri. A negyedszer elnyert kereskedelem-szakmai elismerés egyértelmű bizonyítéka annak, hogy jó úton haladunk" - mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.

A teljes körű belső és külső modernizációt követően 2017. november 30-án nyitotta újra kapuit a tatabányai INTERSPAR, amely a város központjában, a Győri úton található. A város és a térség egyre növekvő kereskedelmi forgalma segítette a nagyberuházást, amely az élményközpontú vásárlás jegyében, a XXI. századi fogyasztói elvárásoknak megfelelően valósult meg. A korszerű hipermarket a vállalat legújabb, hazai és nemzetközi szakemberek által gondosan megtervezett, minőségi anyagokra és energiatakarékos megoldásokra épülő koncepcióját követi: a letisztult, innovatív környezetben egymástól jól elkülöníthetően találkozhatnak a vásárlók az egyes termékcsoportokkal.

A rekordidő, mindössze öt hónap alatt megvalósult, 2,5 milliárd forintos fejlesztés során az épület főfrontja modern homlokzati megjelenést kapott. A beruházás során teljesen megújult a belső tér is: jól átlátható, modern és esztétikus környezetben, több mint 5.000 négyzetméteren válogathatnak a vásárlók a hipermarket több mint 20 ezer terméke közül.

Az épület energiatakarékos: a belső terek teljes egészét kis fogyasztású LED lámpák világítják meg, a szakemberek környezetbarát, szén-dioxidos hűtőközeggel működő kereskedelmi hűtést szereltek be.

Rendkívül kényelmes megoldás, hogy lerövidített belső útvonal vezet az eladótérig, ahol a vásárlókat mozgójárdák szállítják a parkoló szintről a shopterülethez, illetve panorámalift is könnyíti a mozgást. Az INTERSPAR áruház szolgáltatásai közül igazi különlegességnek számít a SPAR to Go étterem, ahol frissen készült meleg ételeket, pizzákat, grillételeket, sülteket, szendvicseket, salátákat és üdítőket vásárolhatnak az áruházba betérők. Az aktuális vevői igényeket szem előtt tartó, innovatív környezetben a vásárlás valódi élményt nyújt.

A SPAR Magyarország elkötelezett a minőségi kereskedelem mellett, amelynek alappillére a fogyasztók érdekeit és a vásárlói élményeket szem előtt tartó, következetes márkaépítési és fejlesztési stratégia. Az elnyert díjak és nemzetközi tanúsítványok igazolják, hogy a SPAR legfontosabb értéke az innováció és a minőség, ami egybecseng a vásárlók elvárásaival. Ezért a vállalat a folyamatos minőségi beruházásokat és ehhez kapcsolódóan a változó vásárlói igényeknek való megfelelést teszi első számú prioritásává. Ennek jegyében 2018-ban a SPAR 23 milliárd forintot fordít fejlesztésekre.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!




Kaspersky | K&H | E.ON | Deloitte | GDPR | Huawei | OTP | Coca-Cola | Nébih | MOL | EFOTT | FIFA | MasterCard | LEGO | BMW | Tesco | ABB | INA | Lidl | Vodafone | Kaspersky Lab | Telekom | ALDI | Nielsen